Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Kutsumme Sinut tutustumaan Lammin Betonin modernisoituun betonituotetehtaaseen.

Huuto Oy

Kutsumme Sinut tutustumaan Lammin Betonin modernisoituun betonituotetehtaaseen.

Kutsu.
Julkaistu: 02.05.2012 klo 09:45
Julkaisija: Huuto Oy

Arvoisa toimittaja

Kutsumme Sinut tutustumaan Lammin Betonin modernisoituun betonituotetehtaaseen. Tehtaan betoniaseman uusimiseen investoitiin 1,4 Meuroa. Samalla tehdasta laajennettiin tuotannon rationalisoimiseksi.

Uudistus on korvausinvestointi, joka tehostaa tuotantoa, mahdollistaa valmistustekniikan ja laadun kehittämisen ja lisää työturvallisuutta.

Lammin betonituotetehdas on alansa nykyaikaisin Suomessa. Lammi on Suomen suurin harkkojen valmistaja; joka neljäs Suomessa valmistettu harkko tehdään Lammilla. Myös Lammi-Kivitalot on ylivoimainen markkinajohtaja kivitalovalmistajien tuoteryhmässä 39 prosentin markkinaosuudellaan.

Aika:                               Perjantaina 25.05.2012 klo 10.00–12.00
Paikka:                           Lammin Betoni, Paarnamäentie 8, Lammi
Ohjelma:                        Tervetuliaissanat – Ismo Nieminen, toimitusjohtaja
                                       Tehdaskierros – tuotantojohtaja Jussi Salo
                                       Yritys- ja tuotekatsaus sekä tehdaskierroksella heränneet kysymykset
                                       Päätössanat – toimitusjohtaja Ismo Nieminen
                                       Mukana – toimitusjohtaja Tatu Jokisalo, Lammi-Kivitalot Oy

Lämpöisesti tervetuloa!

Ismo Nieminen
Lammin Betoni Oy
ismo.nieminen@lamminbetoni.fi

Lammin Betoni Oy on perustettu vuonna 1956. Se on Suomen vanhin ja suurin betonikivien valmistaja. Kansainvälistyvä konserni tunnetaan betonisten harkkojen, kivitalojen, kellariratkaisujen, valmisanturamuottien, muurikivien ja pihakivien innovatiivisena ja laadukkaana valmistajana. Työntekijöitä konsernissa on 77. Liikevaihto vuonna 2011 oli 31,4 milj. euroa.

Lammin Betoni on kehittänyt jatkuvasti toimintaansa ja tuotteitaan sekä pyrkinyt löytämään uusia tapoja betonin hyödyntämiseksi pientalorakentamisessa. Esimerkkejä tästä ovat Lammin ladottavat lämpökivet ja niiden myötä kivitalojen parhaimmistoa edustava tytäryhtiö Lammi-Kivitalot.

Pihojen merkityksen kasvaessa entisestään LammiPiha on tuonut valikoimiinsa uusia tuotteita ja ratkaisuja, jotka ovat ilmeeltään ja värimaailmaltaan toimivasti Lammi-tuoteperhettä täydentäviä.

Uusin tulokas konsernissa on laadukkaisiin perustustuotteisiin keskittyvä Lammi-Perustus, joka valmistaa mm. LammiTassu-valmisanturamuotteja.

Vientitoimintaa konsernilla on lähinnä Venäjälle, Viroon, Ruotsiin ja Norjaan. www.lamminbetoni.fi, www.lammi-kivitalot.fi, www.lammi-perustus.fi