Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Kokonaan uudentyyppinen mönkijä Suomen markkinoille

Oy Otto Brandt Ab

Kokonaan uudentyyppinen mönkijä Suomen markkinoille

Julkaistu: 14.10.2015 klo 13:00
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Polaris RZR 570 EFI Cabin 4x4 EUT

Uusi hytillinen rinnakkain istuttava nelivetoinen traktorimönkijä koko perheen käyttöön.

Uusi Polaris RZR Cabin on hyvin erilainen mönkijä. Siinä on perusmönkijöistä poiketen valoisa, lämmityslaitteella ja tuulilasinpyyhkimillä ja pesureilla varustettu hytti. Tässä rinnakkain istuttavassa mönkijässä istutaan autojen tapaan penkeissä, sitä ohjataan ratista ja se käyttäytyy ajettaessa kuten auto. Kyseessä on siis Suomessakin ympärivuotiseen käyttöön soveltuva traktorimönkijä, jota saa ajaa maantiellä jo 15-vuotiaat T-ajokortin haltijat. Se on mainio vaihtoehto koko perheen liikkumiseen ja hyötykäyttöön.

Polaris 570 RZR Cabin on erittäin turvallinen traktorimönkijä. Siinä on automaattinen neliveto, teräksinen ROPS-turvakehikko, turvavyöt, matkustajan turvakahva ja turvaverkot. RZR Cabinia voikin suositella jo 15-vuotiaille T-ajokortin omaaville henkilöille turvalliseen liikkumiseen harrastuksiin ja kouluun.

RZR Cabin on myös tavallista mönkijää mukavuuspainotteisempi. Sen valoisa ja tilava hytti mahdollistaa laitteen käytön vuoden jokaisena päivänä. Hytissä on kätevät liukusivuikkunat, avattava etuikkuna pikalukoilla ja lisäksi ovissa lukot, lämmityslaite ja pesurilla varustettu tuulilasinpyyhkijä. Lisää käytön mukavuutta tuo IRS erillisjousitus, ohjauspyörän korkeuden pikasäätö ja kuljettajan istuimen pikasäätö.

Polaris RZR Cabinin ainutlaatuiset ominaisuudet tekevät siitä normaalia mönkijää huomattavasti monikäyttöisemmän kulkuneuvon. Tämä traktorimönkijä on varteenotettava vaihtoehto esimerkiksi mopoauton sijaan perheen nuorison käyttöön. Mopoautosta poiketen RZR Cabinia voidaan hyödyntää myös monenlaisessa hyötykäytössä. Hyttimönkijä sopii hyvin lumitöihin, metsätöihin, maatilan ja mökin askareiden hoitamisiin, peräkärryn vetoon, veneen vetoon (vetokyky 600 kg jarruttomalla peräkärryllä), tavarankuljetuksiin ja tietysti maastoajoon. Polaris RZR Cabinista hyötyy siis koko perhe.

Laitteen käyttökustannukset kuten vakuutukset ovat edullisia eikä ajoneuvoa täydy katsastaa. Kuljettamiseenkin riittää edullinen T-ajokortti.

Polaris RZR Cabin on tekniikaltaan mönkijöiden terävintä kärkeä. Laitteessa on tehokas 570 EFI DOHC -moottori Bosch Motronic –moottorinohjauksella, hydrauliset levyjarrut edessä ja takana, hidas ja nopea vaihde eteen, peruutus, vapaa ja pakki. Mönkijässä on myös automaattisesti ja nopeasti kytkeytyvä 100 % neliveto, sähköisesti kytkettävä 1x4 TURF (tasauspyörästö, 2x4 veto - lukkoperä), jonka ansiosta mönkijän kääntösäde pienenee ohjaus kevenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Ominaisuus on erittäin hyödyllinen ajettaessa asfaltilla, ruohokentillä tai arassa maastossa.

Polaris RZR 570 EFI Cabin 4x4 EUT on saapunut tänä syksynä Suomeen. Laitetta maahantuo Brandt-Polaris Oy ja sitä myyvät Polaris jälleenmyyjät kautta Suomen.

Lisää kuvia täältä: http://media.brandt.fi?w=rGtjVdg

Lisätietoja antaa:

Jyrki Tikkanen

Brandt-Polaris Oy

puh. +358207757218

mob. +358400870024

fax. +35898782290

www.polaris.fi

Oy Brandt Ab tuo maahan Honda-moottoripyöriä, -perämoottoreita, -mönkijöitä, -puutarhakoneita, -generaattoreita, -vesipumppuja, -lumilinkoja ja -paikallismoottoreita, Yanmar-meridieselmoottoreita, -perävetolaitteita ja -teollisuusmoottoreita, Arai-kypäriä, Ligier- ja Due-mopoautoja sekä Torqeedo-sähköperämoottoreita.

Oy Brandt Ab on osa vuonna 1905 perustettua Otto Brandt -konsernia, johon kuuluvat Oy Brandt Ab, TerhiTec Oy (Terhi- ja Silver-veneet), Polaris-maahantuoja Brandt-Polaris Oy sekä Suomen suurin vene-, moottoripyörä- ja mönkijätalo Bike & Boat World Oy.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki