Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Karves Yhtiöt muuttaa kasvun myötä uusiin tiloihin

Karves Yhtiöt

Karves Yhtiöt muuttaa kasvun myötä uusiin tiloihin

Julkaistu: 12.03.2015 klo 12:30
Julkaisija: Karves Yhtiöt

Karves Yhtiöt muuttaa uusiin toimitiloihin Sörnäisten rantatie 29:ään. Ensimmäinen päivä uudessa osoitteessa on 16. maaliskuuta. Nykyiset toimitilat ovat jääneet liian pieniksi sillä henkilöstömäärä nousi viime vuoden aikana kymmenellä ja on nyt 48 henkilöä. Uusissa toimitiloissa KOy Kalasataman Kummelissa Karves Yhtiöillä on hieman yli tuhat neliötä toimitilaa sekä runsaasti kokous- ja ryhmätyötiloja.

Muuton myötä myös puhelinnumerot vaihtuvat yritysnumeroihin 16.3.2015 alkaen. Toimiston yleinen numero on 030 670 5400.

Karves Trainee –ohjelmaan uudet osaajat

Henkilöstö lisääntyy pian muuttopäivän jälkeen viidellä uudella tulevaisuuden osaajalla, kun Karves Trainee –ohjelmaan valitut aloittavat työnsä uusissa tiloissa. Vuodesta 2013 järjestettyyn ohjelmaan on osallistunut toistakymmentä opintojensa loppuvaiheessa olevaa opiskelijaa. Ohjelma on toiminut erinomaisesti, sillä traineet ovat työllistyneet Karves Yhtiöissä kukin oman alansa tehtäviin.

Lisätiedot:
Kim Karves
Karves Yhtiöt
040 500 4927, 030 670 5410
kim.karves@karves.fi

Karves Yhtiöt rakentuu Karves Yhtiöt Oy:stä, Karves Suunnittelu Oy:stä ja Karves Energia & Valvonta Oy:stä. Asiantuntijaorganisaation palveluksessa on 48 henkilöä. Karves Yhtiöt tarjoaa kokonaisvaltaisia ja asiakaslähtöisiä korjausrakentamisen suunnittelu- ja asiantuntijapalveluita sekä kiinteistöjen energiatehostamisen ratkaisuja. karves.fi