Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Kaaviokuva saatavana Skanskan ja Osuuskauppa Keskimaan hakemasta kaavamuutoksesta Jyväskylän Seppälään

Skanska Oy

Julkaistu: 04.06.2015 klo 16:30
Julkaisija: Skanska Oy

Skanska ja Osuuskauppa Keskimaa hakevat Seppälän kauppakeskushankkeelle yhdessä kaavamuutosta, joka mahdollistaisi rakenteilla olevan Prismakeskuksen ja tulevan kauppakeskus Sepän yhdistämisen kauppakäytävän avulla. Käytävästä ja kaavamuutoksesta on olemassa kaaviokuva, joka löytyy tämän viestin lopussa olevasta linkistä.

Mikäli kaavamuutos hyväksytään, Skanska ostaa Osuuskauppa Keskimaalta kauppakeskusten yhdistämiseen tarvittavan maa-alueen.

Kaavamuutoksella ei haeta kauppakeskus Sepälle lisää rakennusoikeutta. Keskuksessa on vuokrattavaa tilaa noin 24 000 kerrosneliömetriä.

Skanska Talonrakennus Oy, yksikönjohtaja Jorma Mustakangas, puh. 0400 672 617, jorma.mustakangas[at]skanska.fi

Skanska Oy, viestintäpäällikkö Liisa Salmela, puh. 050 374 3070, liisa.salmela[at]skanska.fi

Osuuskauppa Keskimaa, kiinteistöjohtaja Matti Vihinen, puh. 050 502 5252, matti.vihinen[at]sok.fi

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä maa- ja ympäristörakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2014 oli noin 835 miljoonaa euroa ja henkilöstöä oli vuoden lopussa 2 179.

www.skanska.fi

www.twitter.com/skanskafinland