Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Hausia rakentaa uudiskohteita Espooseen

Julkaistu: 11.05.2016 klo 08:00
Julkaisija: Hausia Oy

As Oy Nuottaniemen Portti, Piha ja Puisto

Hausia Oy:n rakentamat laadukkaat terassikodit As Oy Nuottaniemen Portti, Piha ja Puisto ovat loppuunmyyty. Viimeisenä rakennettu As Oy Nuottaniemen Puisto valmistui vapuksi ja asukkaat ovat päässeet muuttamaan uusiin koteihinsa.

As Oy Tapiolan Golfniitty

Tapiola Golfin läheisyydessä sijaitseva As Oy Tapiolan Golfpuisto on valmistunut ja kohteessa on vielä muutama asunto jäljellä. Golfpuiston viereen rakennetaan As Oy Tapiolan Golfniitty, jonka asunnot ovat tulleet juuri myyntiin. Asunnot ovat yksikerroksisia ja niiden materiaalit ja varustelu edustavat huipputasoa.

As Oy Albergan Kartanon Hovimäki

Leppävaaraan on rakenteilla As Oy Albergan Kartanon Hovimäki. Kohde sijaitsee Albergan kartanon vanhoilla tiluksilla, kauniissa kulttuurimaisemassa. Asunto-osakeyhtiöön rakennetaan 21 huoneiston rivitaloyhtiö etelään avautuvalle loivalle rinnetontille. Kohde on ollut huippusuosittu ennakkomarkkinoinnissa, sillä varauksia tehtiin yli 120 kappaletta. Kohteen myynti on juuri alkamassa.

Marjo Kokko-Kiviluoma

Myynti ja markkinointi

marjo.kokko-kiviluoma@hausia.fi

Hausia Oy

Hausia rakentaa ja kehittää asiakkaiden tarpeisiin erilaisia asunto- ja toimitilaratkaisuja pääasiassa pääkaupunkiseudulla. Hausialla oli vuoden 2015 lopussa rakenteilla 433 asuntoa. Yrityksen liikevaihto on noin 40 m€ ja työntekijöitä on keskimäärin 70 ja välillisesti noin 1200 ammattilaista. Vahva rakentamisen ammattitaito yhdistettynä innovatiiviseen toimintatapaan takaa tuotantomme ja palveluidemme korkean kokonaislaadun.

www.hausia.fi