Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Haltonin uusi ilmastointipalkki yhdistää tilan talotekniikan ja sisutukseen sopivaksi elementiksi

Julkaistu: 28.06.2010 klo 11:52
Julkaisija:

Haltonin uusi talotekniikkapalkki yhdistää ilmanvaihdon, jäähdytyksen ja lämmityksen sekä muun tarvittavan talotekniikan yhteen kokonaisuuteen. Ratkaisu on muotoiltavissa ja pinnoitettavissa kohteen sisustuksen mukaan. Haltonin talotekniikkapalkkikonsepti luo etuja niin saneerauskohteissa kuin mahdollistaa jopa lisäkerrosten rakentamisen uudiskohteissa ilman, että rakennuksen korkeutta kasvatetaan.

Halton on ilmastointipalkeissa ja talotekniikkapalkeissa yksi maailman johtavista valmistajista. Talotekniikkapalkkiprojekteja on toteutettu ympäri maailman räätälöitynä asiakastarpeiden mukaan. Nyt lanseerattava Halton CBQ on talotekniikka-alusta, joka mahdollistaa helpon ratkaisun räätälöinnin kunkin projektin tarpeisiin. Ratkaisuun voidaan ilmastoinnin, jäähdytyksen ja lämmityksen lisäksi liittää valaisimet, sprinklerit, erilaisia sensoreita ja  antureita. Tuote voidaan myös muotoilla kohteeseen sopivaksi niin rakenteen, muodon kuin pinnoituksen osalta.

Haltonin talotekniikkapalkkiratkaisu säästää rakentamisaikaa ja takaa korkealaatuisen lopputuloksen. Tehdasympäristössä koottu ja testattu tuote on nopea asentaa työmaalla, sillä yhdellä kertaa voidaan asentaa ilmanvaihto, lämmitys ja jäähdytys sekä valaistus, säätimet sekä erilaiset sensorit.

Varsinkin saneerauskohteissa Halton CBQ –talotekniikkapalkkiratkaisu mahdollistaa maksimaalisen huonekorkeuden matalaan tilaan, koska tuote ei vaadi alakattoa ja koska sen rakenne on erittäin matala. Uudiskohteissa Haltonin ratkaisu on mahdollistanut myös lisäkerroksien luomisen.

Haltonin uusi valintaohjelmisto tukee talotekniikkapalkkien suunnittelua. Ohjelma mahdollistaa jopa 12m pitkien palkkien suunnittelun ja huoneolosuhteiden simuloinnin luotettavasti.

Mikko Lietzen

Tuotepäällikkö

GSM. 040 351 6225

Sähköposti: mikko.lietzen@halton.com