Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Esimerkkejä tehdyistä putkiremonteista ja niiden kustannuksista

Cupori Group Oy

Esimerkkejä tehdyistä putkiremonteista ja niiden kustannuksista

Julkaistu: 04.05.2011 klo 14:43
Julkaisija: Cupori Group Oy

Putkiremontin kustannukset vaihtelevat paljon. Kustannuksiin vaikuttaa  valittu korjausmenetelmä ja hankkeen laajuus, esimerkiksi muiden korjaustoimenpiteiden yhdistäminen putkiremontin yhteyteen. Putkiremonttia suunnittelevan taloyhtiön asukkaat kaipaavat lisää tietoa toteutuneista putkiremonteista ja niiden kustannuksista oman päätöksentekonsa tueksi.

Olemme koonneet Cuporin putkiremonttisivuille (www.cupori.com/putkiremontti) esimerkkejä putkiremonteista ja niiden kustannuksista. Esimerkeissä kerromme kunkin putkiremontin laajuudesta, valitusta korjausmenetelmästä ja kustannuksiin vaikuttaneista tekijöistä.

Kunkin putkiremonttiesimerkin yhteyteen olemme liittäneet laajemman esittelyn, jossa on myös valokuvia esitellyistä kohteesta. Lue lisää: www.cupori.com/putkiremontti/esimerkkeja-putkiremonteista

Lisätietoja antaa:
Cupori Group Oy, viestintäpäällikkö Mari Ollila, puh. 040 849 5505

Cupori Group Oy on johtava kuparisten LV-asennusputkien toimittaja Pohjoismaissa ja yksi suurimmista teollisuusputkien toimittajista Euroopassa. Toimintamme perustuu asiakastarpeisiin, joustavuuteen ja innovatiivisuuteen uusien tuotteiden, ratkaisujen ja palveluiden kehittämisessä. Yhtiön liiketoiminta on aikaisemmin ollut osa Outokumpu-konsernia, josta se siirtyi Cupori Group Oy:n omistukseen kesällä 2008. www.cupori.com