Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Ensimmäistä vuottaan toimiva Scanvarm Oy Ab menestyy mainiosti.

Scanoffice Oy

Ensimmäistä vuottaan toimiva Scanvarm Oy Ab menestyy mainiosti.

Julkaistu: 20.10.2015 klo 10:02
Julkaisija: Scanoffice Oy

Vuoden alussa toimintansa aloittanut SOG Groupiin kuuluva Scanvarm Oy Ab on löytänyt hyvin jalansijaa lämpöpumppumarkkinoilla ja saavuttanee ensimmäisenä toimintavuonna jo noin neljän miljoonan euron liikevaihdon.

Lämpöpumppujen maahantuontiin ja jakeluun erikoistunut Scanvarm Oy Ab toimii pääasiassa saksalaisen alpha innotecin laitteiden maahantuojana. Alpha innotec on yksi Euroopan johtavista lämpöpumppujen valmistajista, ja tehtaan innovatiiviset tuotteet vievät alan teknistä kehitystä jatkuvasti eteenpäin. Pientalojen lisäksi myös suurempiin kiinteistöihin sopivat maalämpöpumput tuovat merkittävän lisän Scanoffice Groupiin kuuluvan Scanvarmin tuotevalikoimaan.

Keväällä Scanvarm Oy Ab solmi merkittävän yhteistyösopimuksen maailman suurimman ilmastointilaitteita valmistavan yrityksen, Gree Electric Appliance Inc., kanssa ja tuotevalikoima laajeni kattamaan myös huoneilmajäähdyttimet ja ilmalämpöpumput. Kaikki Scanvamin valikoimaan valitut laitteet ovat tehtaan ”high end” -malleja, jotka on suunniteltu vaativiin pohjoisiin olosuhteisiin.

Lisätietoja: Henrik Sandberg, 044 988 9088,  henrik.sandberg@scanvarm.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

on Pohjoismaiden suurin lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliike. Scanoffice Groupille on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina Scanoffice Groupin omassa testilaboratoriossa sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa. Vantaalla sijaitseva suomalainen yhtiö on perustettu vuonna 1984. Liikevaihto vuonna 2014 oli yli 34,5 miljoonaa euroa.