Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » EMC Talotekniikka Oy palkkasi kaksi uutta liiketoimintajohtajaa

EMC Talotekniikka

EMC Talotekniikka Oy palkkasi kaksi uutta liiketoimintajohtajaa

Julkaistu: 24.09.2014 klo 10:54
Julkaisija: EMC Talotekniikka

EMC Talotekniikka on vahvistanut Helsingin talotekniikan osaamistaan nimittämällä kaksi uutta liiketoimintajohtajaa tukemaan yrityksen kasvua ja kehittämistä sekä vastaamaan kasvaviin asiakasodotuksiin.

LV-liiketoiminnan vastaavaksi johtajaksi on nimitetty LVI-insinööri Jarmo Ruottinen. Hänellä on laaja LVI-alan kokemus. Hän on aiemmin toiminut projektijohtajana Huurre Finland Oy:ssä ja Amplit Oy:ssä, asiakkuusjohtajana Are Oy:ssä sekä projektipäällikkönä ABB Kiinteistöpalvelu Oy:ssä ja Aberdeen Property Investor Finland Oy:ssä. Ruottinen aloitti tehtävässään 1.7.2014.

IV-liiketoimintajohtajaksi on nimitetty DI Samppa Yliniemelä. Hänellä on pitkä työkokemus ilmanvaihto-alalta ylläpito-, urakointi-, suunnittelu- ja konsultointitehtävistä. Esimiestehtävissä hän on toiminut toistakymmentä vuotta.

Yliniemelä on toiminut viimeiset kuusi vuotta operatiivisena johtajana Sodexo Oy:ssä, jossa hän vastasi kiinteistöpalveluiden ja talotekniikan kehittämisestä ja johtamisesta. Yliniemelä aloittaa tehtävässään 1.10.2014.

”Uskon rekrytointien tuovan meille uudentyyppistä osaamista sekä asiakkuuksien hallintaan että IV- ja LV- liiketoiminnan kehittämiseen niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. EMC:lle on tärkeää toiminnan kehittäminen yhteistyössä asiakkaiden kanssa”, sanoo toimitusjohtaja Teemu Hausen.

Teemu Hausen, toimitusjohtaja, EMC Talotekniikka Oy, puh. 050 385 3321, teemu.hausen@emctalotekniikka.fi

EMC Talotekniikka on yksi Suomen johtavista talotekniikkayhtiöistä. Yhtiö on kasvanut viime vuosina voimakkaasti sekä orgaanisesti että yritysostoin. Konserni palvelee asiakkaitaan valtakunnallisesti. Vuonna 2013 sen liikevaihto oli 100 miljoonaa euroa. Se työllistää yli 500 henkilöä. Yhtiö kuuluu kansanväliseen Imtech-konserniin, jonka liikevaihto on 4,9 miljardia euroa ja joka työllistää 26 000 henkilöä.
EMC Talotekniikka on osa Imtech Nordic -organisaatiota. Imtech Nordic on tekniikka- ja asennuspalveluja myyvä konserni, jonka yhteenlaskettu liikevaihto on noin 900 miljoonaa euroa. Se työllistää noin 5 000 henkilöä. Yhtiö on johtava alallaan pohjoismaisilla markkinoilla. www.emctalotekniikka.fi