Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » EMC Talotekniikka Oy laajentaa toimintaansa Kanta-Hämeeseen

EMC Talotekniikka

EMC Talotekniikka Oy laajentaa toimintaansa Kanta-Hämeeseen

Julkaistu: 17.02.2011 klo 10:45
Julkaisija: EMC Talotekniikka

TIEDOTE, julkaisuvapaa 17.02.2011

EMC Talotekniikka Oy laajentaa toimintaansa Kanta-Hämeeseen

Vaativiin LVIS-urakoihin, linjasaneerauksiin ja tekniseen huoltoon erikoistunut EMC Talotekniikka Oy on avannut uuden toimipisteen Hämeenlinnassa. Helmikuusssa avattu yksikkö tukee osaltaan yrityksen kasvustrategiaa. Se mahdollistaa läsnäolon markkina-alueella, jossa uudisrakentaminen ja sen myötä taloteknisten järjestelmien tarve kasvaa merkittävästi lähivuosina.

”Hämeenlinnan asuntokannasta suuri osa on myös lähitulevaisuudessa putkiremontin tarpeessa, ja tällä osa-alueella meillä on tarjottavana yli kolmen vuosikymmenen kokemus, palkittuja referenssikohteita sekä innovatiivisia tuoteratkaisuja. Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme koko talotekniikan (LVISKA) toteutuksen sekä urakoimalla että huolto- ja kunnossapitopalveluina”, toteaa EMC Talotekniikka Oy:n teknisten palveluiden toimialajohtaja Antti Rovamaa.

EMC Talotekniikan palveluksessa on valtakunnallisesti noin 350 ammattilaista. Hämeenlinnan toimipisteessä aloitetaan noin kymmenen osaajan voimin ja henkilöstömäärää kasvatetaan koko ajan hankkeiden mukaan.

EMC:n Hämeenlinnan yksikön päällikkönä on aloittanut Mika Ahonen, jolla on pitkä kokemus alalta ja vankka paikallistuntemus.

Ensimmäiset jo käynnissä olevat kohteet ovat Telia Soneran laitesuojan pääsähkön jakelujärjestelmien uusinta, sekä suurkeittiölaitteiden huoltotyöt eri toimijoille. Taloteknisten kunnossapitopalvelujen tuotanto on lähtenyt liikkeelle myös hyvin.

”Palveluvalikoimaamme kuuluvat kaikki talotekniset työt pienistä isoihin: talotekniikan huolto ja kunnossapito sekä urakointi, sähkö-, putki-, ilmastointi-, jäähdytys-, tele- ja rakennusautomaatiotyöt”, Ahonen listaa.

Lisätiedot:

Yksikönpäällikkö Mika Ahonen, puh. 0400 968 899, mika.ahonen@emctalotekniikka.fi

EMC Service Oy, Vanajantie 10 a, 13110 Hämeenlinna

EMC Talotekniikka Oy on monipuolisia talotekniikan palveluja tuottava valtakunnallinen konserni. Se muodostui vuonna 2007, kun merkittäviä alueellisia yhtiöitä liitettiin yhteen. Niistä vanhimmat on perustettu 1925. Yrityksen liikevaihto vuonna 2009 oli 64 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 350. Osaaminen muodostuu neljästä liiketoimintayksiköstä, jotka ovat talotekniikka, linjasaneeraus ja korjausrakentaminen, tekniset palvelut sekä tuotteet ja esivalmisteet. Konserniyhtiöiden palkittuja innovaatioita vuonna 2009 olivat esivalmisteratkaisut Tee Parannus -ohjelmassa sekä Vuoden putkiremonttikisan voitto. www.emctalotekniikka.fi EMCn talotekniikka-liiketoiminta tarjoaa luotettavan ja vastuullisen yhteistyökumppanin, kun halutaan parantaa kiinteistön energiankulutuksen hallintaa tai muuten rakentaa ja kehittää toimintaympäristön laatua ja tehokkuutta. Talotekniikan KVR-projektit, LV-, IV- ja sähköprojektit, turva- ja telejärjestelmät sekä liike- ja toimistotilojen ja teollisuuskiinteistöjen talotekninen korjausrakentaminen toteutetaan tehokkaasti ja laadukkaasti. EMC:n Talotekniikan referenssikohteita Etelä-Suomen alueella 2009-2011: Kauppakeskus Kluuvi, Helsinki Kirkkolaakson Kauppakeskus, Kirkkonummi Tapiolan pääkonttori, Espoo Eduskuntatalo, Helsinki Hämeenmaan Autotalo, Lahti VW-Center Airport, Vantaa 410 asuntoa, Helsinki ja Uusimaa