Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » EMC GOUP OY:N TOIMITUSJOHTAJAN NIMITYS

EMC GOUP OY:N TOIMITUSJOHTAJAN NIMITYS

Julkaistu: 09.06.2010 klo 21:45
Julkaisija: EMC Talotekniikka

Konsernin toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.9.2010 alkaen DI Kimmo Liukkonen (44). Kimmo Liukkosella on laaja talotekniikka-alan urakointikokemus ja –osaaminen. Hän on toiminut YIT Kiinteistötekniikka Oy:n liiketoimintajohtajana ja teknologia- ja myyntijohtajana sekä aiemmin Oy ABB Ab:ssa eri tehtävissä. Lisäksi hän on toiminut useissa alan yhteisissä luottamustoimissa.

TIEDOTE

EMC GOUP OY:N TOIMITUSJOHTAJAN NIMITYS

Konsernin väliaikaisena toimitusjohtajana jatkaa edelleen 31.8.2010 saakka DI Harri Launonen.

Helsingissä 9.6.2010

EMC Group Oy:n hallitus

Lisätietoja: hallituksen puheenjohtaja Matti Jaakola, puh. 040 5530 883

EMC Group on jo nykyisin yksi Suomen johtavista talotekniikkayrityksistä ja lisäksi yrityksellä on edelleen voimakas kasvustrategia. EMC Group konsernin toiminta keskittyy talotekniikan ydinpalvelujen tarjontaan ja kehittämiseen. Konserniin kuuluvat yritykset tarjoavat LVIS- ja linjasaneerausurakoinnin lisäksi talotekniikan kokonaisratkaisuja uudis- ja korjausrakentamisen alueella. Konsernin liikevaihto on n. 60 miljoonaa euroa ja se työllistää yli 300 henkilöä. Lisätietoja löytyy internetistä www.emcgroup.fi