Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » DI Jussi Aho mukaan vedensäästöalan kasvuyritykseen

Envera Oy

DI Jussi Aho mukaan vedensäästöalan kasvuyritykseen

Julkaistu: 31.03.2016 klo 07:37
Julkaisija: Envera Oy

Vedensäästöalan kasvuyritys Envera vahvistaa johtoaan Jussi Ahon liittyessä yhtiön hallitukseen ja osakkaaksi. Rakennusalan kasvuyritys Firan toimitusjohtajana työskentelevä Aho tunnetaan palvelulähtöisen rakentamisen kehittäjänä ja eettisesti kestävän liiketoiminnan puolesta puhujana.

”Jussi Aho tuo Enveran hallitukseen strategista osaamista ja vahvaa kokemusta orgaanisesta kasvusta”, iloitsee Enveran toimitusjohtaja Henri Kajula. ”Kokenut ja monipuolinen hallitus on yrityksellemme merkittävä voimavara, kun rakennamme Enverasta Pohjoismaiden johtavaa vedensäästöpalvelujen toimittajaa.”

“Kiinnostuin Enveran johtotiimistä ja yrityksen palveluliiketoimintamallista. Tiimissä on valtavasti energiaa ja lahjakkuutta viedä liiketoimintaa eteenpäin.”, kertoo Jussi Aho.

“Fiksuvesi-palvelu vähentää turhaa vedenkäyttöä ja kaikki sidosryhmät saavat hyötyjä. Uskon, että pystyn tuomaan yhtiön kehitykseen lisäarvoa oman kokemukseni kautta.”

Enveran hallituksessa jatkavat yhtiön osakkaat Joe Hamari, Matti Nevala ja Henri Kajula sekä hallituksen puheenjohtajana Pekka Tammela.

Toimitusjohtaja Henri Kajula, 045 631 6186, henri.kajula@fiksuvesi.fi

Hallituksen jäsen Jussi Aho, 040 826 1146, jussi.aho@fira.fi

Envera Oy on vedensäästöalan palveluyritys, jolla on toimipisteet Espoossa ja Tampereella. Yhtiö palvelee satoja taloyhtiöitä ja Suomen johtavia kiinteistönomistajia tuoden niille keskimäärin 24 prosentin säästöt käyttöveden kulutukseen. Enveran asiakkaat ovat tutkitusti erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun (Taloustutkimus 11/2015). http://www.fiksuvesi.fi