Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Cramo julkisti vuoden 2015 jääkiekkohuoltaja -äänestyksen 10 finalistia

Cramo

Cramo julkisti vuoden 2015 jääkiekkohuoltaja -äänestyksen 10 finalistia

Julkaistu: 21.03.2016 klo 10:00
Julkaisija: Cramo

Jo neljättä kertaa järjestettävä Vuoden jääkiekkohuoltaja -kisa on edennyt finaalivaiheeseen. Suomen Jääkiekkohuoltajat ry ja Cramo ovat valinneet finaaliin kymmenen vapaaehtoisperiaatteella toimivaa jääkiekkohuoltajaa.

Suosittu kisa keräsi jälleen suuren joukon ehdotuksia ympäri Suomen.

- Vuoden jääkiekkohuoltaja -tittelistä on tullut erittäin arvostettu kisa jääkiekkohuoltajien keskuudessa, ja tämä näkyy myös erittäin korkeatasoisina hakemuksina. Finalistien valinta oli vaativampaa kuin koskaan aiemmin, Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:n edustajana toimiva Hannu Soro sanoo.

- Vuoden jääkiekkohuoltaja on henkilö, joka pitää huolen siitä, että pelaajilla on mainio päivä niin ennen jäälle menoa kuin sen jälkeenkin. Hän on henkilö, joka tsemppaa joukkuetta uskomaan kykyihinsä myös silloin, kun peli ei suju suunnitelmien mukaan, tiivistää tuomariston jäsen ja Cramo Finland Oy:n viestintäpäällikkö Maiju Nupponen.

Vuoden jääkiekkohuoltajan valitsee tänä vuonna tuomaristo. Tuomaristoon kuuluvat Hannu Soro Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:stä, ex-ammattijääkiekkoilija ja A-maajoukkueen GM Jere Lehtinen sekä Maiju Nupponen Cramo Finland Oy:stä. Voittajan lisäksi palkitaan myös Yleisön suosikki. Finalistit on esitelty osoitteessa www.huoltopelaa.fi. Omaa suosikkiaan voi sivuilla äänestää perjantaihin 8. huhtikuuta saakka. Voittajat julkistetaan huhtikuun aikana.

Voittaja saa 700 euron stipendin Kisakallion urheiluopistolla järjestettävään Jääkiekkohuoltajan täydennyskoulutukseen tai vastaavan suuruisen varustepaketin.

Yleisön suosikki saa 350 euron stipendin Kisakallion urheiluopistolla järjestettävään Jääkiekkohuoltajan täydennyskoulutukseen tai vastaavan suuruisen jääkiekkoaiheisen varustepaketin. Kaikkien ehdotuksen lähettäneiden kesken arvotaan 300 euron arvoisen jääkiekkoaiheisen varustepaketin.

Vuoden 2015 finalistit:

Heikki Bertling, 75, Hamina, Kiekkoympyrät -80 edustus 3. Div.

Pertti Ruokonen, 57, Lappeenranta, SaiPa B-nuoret

Liisa Pulliainen, 52, Mikkeli, Juniori-Jukurit B1

Hannu Laurila, 64, Naantali, TPS B2-juniorit

Kai Martinmäki 25, Pyhäjoki, Pyhäjoen Joki-Kiekon edustus

Paul Cederberg 44, Kirkkonummi, Jääkiekko GrIfk -02 ja -09

Riikka Ilonen, 37, Vantaa, Kiekko-Vantaa Itä D2

Tomas Åkerlund 40, Pietarsaari, Jeppis Hockey/Muik Hockey -01, varahuoltajana Jeppis Hockey -05

Pasi Heikura, 44, Kajaani, Kajaanin Hokki B-98

Severi Nummela, 18, Forssa, Forssan Palloseuran edustus

Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2014, jolloin jääkiekkohuoltajaksi valittiin Ässät B1-joukkueen huoltaja Kari Ågren

Tutustu kilpailuun osoitteessa huoltopelaa.fi.

OS/G Viestintä

Toni Perez

GSM: +358 400 630 063, sähköposti: toni.perez@osg.fi

Cramo on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo, joka vuokraa asiakkailleen myös siirtokelpoisia tiloja sekä tarjoaa rakentamista, saneeraamista ja kunnossapitoa tukevia palveluja. Cramo lupaa asiakkailleen aina mainion päivän työmaalla ja kantaa vastuun paitsi hyvästä asiakaspalvelusta, myös toimitusten aikatauluista ja kaluston ja palveluiden ensiluokkaisesta laadusta. Cramo on alansa johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 15 maassa noin 330 toimipisteessä ja henkilöstöä noin 2 500. Vuoden 2015 liikevaihto oli 668 miljoonaa euroa.