Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Auratum Asunnot rakennuttaa uusia koteja Turun keskustaan

Skanska Oy

Auratum Asunnot rakennuttaa uusia koteja Turun keskustaan

Julkaistu: 22.01.2015 klo 12:00
Julkaisija: Skanska Oy

Skanska ja Auratum Asunnot ovat sopineet Turun keskustaan rakennettavan As Oy Palladiumin rakentamisesta. Asunto Oy Palladiumiin tulee yhteensä 49 ainutlaatuista, laadukasta asuntoa sekä katutasoon liiketiloja.

”Olemme hyvin iloisia siitä, että pääsemme tekemään yhteistyötä perinteisen turkulaisen rakennuttajan kanssa”, Skanskan yksikönjohtaja Olli-Pekka Otava toteaa. ”Hanke on meille merkittävä ja siinä pääsemme näyttämään keskeistä osaamistamme asuntorakentamisessa”, hän jatkaa.

”As Oy Palladiumin keskeinen sijainti Ursininkadulla, vain muutaman korttelin päässä torista, on jo herättänyt kiinnostusta”, toteaa toimitusjohtaja Petri Reunanen Auratum Asunnoista.

”Luvassa on kaupunkikoteja parhaimmillaan, sen takaavat huolellinen suunnittelu ja korkealuokkainen, nykyajan asumisvaatimukset täyttävä varustelu. Olemme tyytyväisiä nyt alkavaan yhteistyöhön ja uskomme, että sillä voimme vastata asiakkaidemme odotuksiin”, Reunanen sanoo.

Asunto Oy Palladiumin rakennustyöt alkavat helmikuussa 2015 ja hanke valmistuu syksyllä 2016. Asuntojen koot vaihtelevat 28 ja 150 neliön välillä, kaikissa on lasitetut parvekkeet ja talon alla olevasta autohallista on suora yhteys asuntoihin.

Auratum Asunnot Turku Oy, toimitusjohtaja Petri Reunanen, puh. 040 5110106, petri.reunanen[at]auratum.com

Skanska Talonrakennus Oy, yksikönjohtaja Olli-Pekka Otava, puh. 0400 844 653, olli-pekka.otava[at]skanska.fi

Skanska Oy, viestintäpäällikkö Liisa Salmela, puh. 050 374 3070, liisa.salmela[at]skanska.fi

Auratum Asunnot luo mahdollisuuksia korkealuokkaiseen asumiseen rakennuttamalla uusia ja uudistamalla vanhoja arvokiinteistöjä nykyaikaan. Hankkeet sijaitsevat keskeisillä ja arvostetuilla paikoilla Turussa ja Helsingissä. Valmistuessaan ne luovat uutta standardia laatuasumiseen.

www.auratum.com

www.palladium.fi

www.facebook.com/auratumasunnot

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä maa- ja ympäristörakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2013 oli noin 798 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 2 190.

Seuraa Skanskaa sosiaalisessa mediassa:

www.facebook.com/skanskafinland

www.twitter.com/skanskafinland