Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Arttuasunnoilla jo 1 500 asuntoa erityisryhmille

Arttuasunnot Oy

Arttuasunnoilla jo 1 500 asuntoa erityisryhmille

Julkaistu: 05.10.2015 klo 10:00
Julkaisija: Arttuasunnot Oy

Arttuasunnot Oy on maamme johtava erityisryhmille tarkoitettujen asuntojen tuottaja, omistaja ja asiantuntija. Lokakuun alussa vietetään Porin Väinölässä muistisairaille tarkoitetun, 60 asunnon hoivakodin vihkiäisiä. Sen myötä Arttuasunnoilla on jo yli 1 500 hoiva- ja palveluasuntoa eri puolilla Suomea.

– Kovan kasvun jälkeen olemme vakiinnuttaneet asemamme maan johtavana erityisryhmäasuntojen tuottajana. Tämä velvoittaa meitä kulkemaan alan kehityksen kärjessä jatkossakin, toimitusjohtaja Tino Nurmi toteaa.

– On hienoa todeta, että olemme voineet vaikuttaa monien asukkaiden elämänlaadun paranemiseen. Se antaa voimaa tehdä työtä sen hyväksi, että erityisryhmien asumisessa sekä viihtyisyys että palvelut paranevat entisestään, Nurmi jatkaa.

– Joustava päätöksenteko yhdistettynä kovaan ammattitaitoon tuo asiakkaillemme ja loppukäyttäjille tehokkaat ja laadukkaat tilaratkaisut nopeasti.

Nurmen mukaan Arttu haluaa jatkossakin luoda uusia asumisen malleja.

– Haluamme olla mukana kehityksessä, jossa palveluasuminen yhdistetään muuhun asuntotuotantoon, asumisen tarpeet erilaistuvat ja kaupunkialueet kehittyvät voimakkaasti, Tino Nurmi sanoo

Arttu toimii kuntien asiantuntevana ja kokeneena kumppania hankesuunnittelussa, rahoituksessa, rakennuttamis- ja hallinnollisissa palveluissa.

– Hoiva- ja palveluasuntojen tuottamisessa tarvitaan erityisosaamista jo tarvekartoituksessa. Oikeat päätökset vaativat aitoa arviointikykyä, Nurmi huomauttaa.

Toimitusjohtaja Tino Nurmi

050 572 3868

tino.nurmi@arttuasunnot.fi                                                                www.arttuasunnot.fi

Arttuasunnot Oy