Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Ajankohtaisseminaari uusiutuvan energian käytöstä pientalojen lämmityksessä

TTS Työtehoseura

Ajankohtaisseminaari uusiutuvan energian käytöstä pientalojen lämmityksessä

Kutsu.
Julkaistu: 12.03.2013 klo 15:15
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Työtehoseura järjestää Helsingin Messukeskuksessa torstaina 11.4. klo 14.00–17.00 iltapäiväseminaarin, jossa käsitellään uusiutuvan energian käyttöä pientalojen lämmityksessä. Tilaisuudessa tarkastellaan muun muassa rakennuksen elinkaaren energiatehokkuutta ja hiilijalanjälkeä sekä pientaloissa käytettäviä uusiutuvan energian lämmitysjärjestelmiä.

Maksuton seminaari pidetään Oma Koti -messujen yhteydessä ja osallistujilla on vapaa pääsy messuille. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Seminaari on tarkoitettu paitsi asiantuntijoille myös muille asiasta kiinnostuneille. Seminaariin voi ilmoittautua osoitteessa www.tts.fi/ilmoittautuminen

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 28.3.2013.

Seminaari liittyy Työtehoseuran hallinnoimaan Central Baltic -ohjelman projektin ”ECOHOUSING” toteuttamiseen ja se järjestetään yhteistyössä Motivan kanssa.

Tervetuloa!

Erkki Pesonen, Project Manager, TTS

044 7143 777, erkki.pesonen@tts.fi

Seminaaripaikka ja -aika: Helsingin Messukeskus, Ballroom 2, klo 14.00–17.00.

Seminaarin puheenjohtajayksikönpäällikkö Timo Määttä, Motiva Oy

14:00 – 14:05   Seminaarin avaus: Toimitusjohtaja Tarmo Luoma, Työtehoseura  TTS.

14:05 – 14:35   Mitä suunnittelijan pitäisi ottaa huomioon talon suunnittelussa kun valitaan lämmitystapaa?” Arkkitehti Matti Kuittinen, Kombi arkkitehdit/Aalto yliopisto

14:35 – 14:50   Ajankohtaista uusiutuvan energian käytöstä, yksikönpäällikkö Timo Määttä, Motiva Oy

14:50 – 15:30   Uusiutuvaa energiaa käyttävät lämmitysjärjestelmät pientaloissa, toimitusjohtajamme Mikko Juva, Pientalorakentamisen kehittämiskeskus, PRKK ry.

15:30 – 15:50   Kahvitauko

15:50 - 16:20    Eri bioenergiamuodot ja niiden hyödyntäminen, Hannes Tuohiniitty, Bioenergia ry

16:20 - 16.50    Pellettitakat ja -kattilat, hybridijärjestelmät. Toimitusjohtaja Patrik Mattsson, Kardonar Oy

16.50 – 17.00   Seminaarin loppukeskustelu ja päätös

Tervetuloa!

TTS - Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 7000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS - Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki