Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Adi Calando–akustiikkaseinäke esillä Habitaressa - laaja valikoima toimisto- ja julkitilakalusteuutuuksia yhdessä tilassa

Adi Kalusteet Oy

Julkaistu: 17.09.2013 klo 12:22
Julkaisija: Adi Kalusteet Oy

Adin osastolla Habitaressa (Interiore 7 a 51) esitellään laajasti yrityksen omia tuotteita ja ratkaisuja toimistoon ja julkitiloihin. Näytteillä on myös Adin edustamien tuotemerkkien linjakkaita uutuuksia. Osaston yleisilme on leikkisä ja muodot pyöreitä, väreiksi ovat valikoituneet puhdas valkoinen, pehmeät vihreät ja rauhoittavat harmaat sävyt.

Adi on kehittänyt jo pitkään toimisto- ja julkitilakalusteita erilaisiin tiloihin ja perehtynyt akustiikan haasteisiin. Yritys esittelee nyt kehittämänsä uuden CalandoTM –akustiikkaseinäkkeen, joka Työterveyslaitoksen mittausten mukaan on parhaan mahdollisen eli A-luokan äänenvaimennusvaatimukset täyttävä tuote.

”Haluamme tuottaa ratkaisuja, jotka tuovat avotoimistoon työrauhaa. Adi Calando-akustiikkaseinäkkeestä koeryhmiltä saatu palaute osoittaa, että olemme kehittäneet erinomaisen tuotteen monia avotoimistossa työskenteleviä vaivaamaan meluun. Uusi seinäkkeemme soveltuu  erityisen hyvin esimerkiksi asiakaspalvelutiimien työtiloihin tai vaikkapa eristämään kahvitila toimistotilasta ”, sanoo Adi Kalusteet Oy:n yksikönjohtaja Kimmo Fagerlund.

Calando-akustiikkaseinäke lanseerataan keskiviikkona 18.9.2013 klo 14.00 Adin osastolla. Akustiikkaseinäkkeen suunnittelija Matti Alen on paikalla sekä lanseeraustilaisuudessa että torstaina 19.9.13 klo 14.00-16.00.

Habitaressa esitellään kattavasti myös Adin valikoiman uutuustuotteita toimisto- ja julkitiloihin:

• Basket-sohvakaluste tuo mieleen Euroopan uimarannoilla nähdyt, värikkäät korituolit. Kalusteen kaksi selkänojakorkeutta ja rakenteen modulaarisuus auttavat kokoamaan helposti eri tiloihin sopivan rennon ja kodikkaan istuinryhmän.

• Button-aulakaluste  on pyöreä, matala istuin aulatiloihin. Ajattomasti muotoiltu kaluste  voidaan myös normaalin verhoilukankaan lisäksi toteuttaa ylijäämäkankaista tilkkutyön tavoin. Eri lohkot on tehty eri materiaaleista ja kuoseista, joita yhdistää istuimen keskellä oleva nappi. Kalustetta on saatavana kahden kokoisena.

• Boet-baarituoli on saanut muotonsa linnunpesästä. Siron kolmijalkaisen tuolin istuinosa on valmistettu luonnonkorkista, joka on erilaisiin tiloihin hyvin istuva luonnonmateriaali. Luonnonkorkki on uusiutuva materiaali, ja se korjataan puusta sitä kaatamatta.

• Quadro-rahi on monitoimikaluste, skandinaavisesti muotoiltu istuintyynyn ja tarjotinpöydän yhdistelmä. Puista pöytäosaa voi käyttää rahin kantena, joilloin se palvelee tuolina. Toisinpäin käännettynä se toimii pöytänä, joka on myös irrotettavissa erilliseksi tarjottimeksi.

• Sähkösäätöinen työpöytä-säilytyskaluste vastaa nykytoimiston muunneltavuuden, tehokkaan tilankäytön  ja räätälöitävyyden tarpeiisiin.

• Mera-työtuoli on tyylikäs verkkoselkäinen uutuus, joka on saatavana kokonaan valkoharmaana.

• EdgeTM Wall –akustiikkapaneelit, jotka parantavat toimistoympäristön äänenvaimennusta.

Adin osastolla on esillä myös Adin omien puuseppien erikoistyönä tekemä linjakas tiskikaluste, jossa yhdistyy perinteinen puusepän osaaminen ja uusi teknologia. Adi valmistaa omalla tehtaallaan vuosittain n. 50-100 kappaletta erilaista mittatilaustiskikalustetta niin yrityksen aulatiloihin kuin vaikka myymälään tai pankkiin.

Lisätiedot:
Adi Kalusteet Oy
Yksikönjohtaja Kimmo Fagerlund
P. 02 737 5010

www.adi.fi

Adi Kalusteet Oy on suomalainen toimisto-, julkitila- ja myymäläkalusteita suunnitteleva ja valmistava yritys. Sen toiminnassa yhdistyvät perinteinen puusepäntaito, pitkä kokemus, nykyaikaisen tekniikan hyödyntäminen ja innovatiivisten suunnittelijoiden näkemys. Adin laajaan vakiomallistoon kuuluu laadukkaita työtuoleja, työpöytä- ja säilytyskalustersarjoja sekä väliseiniä. Lisäksi Adilla on tarjolla monipuolinen ja moderni valikoima erilaisia neuvottelu- ja oleskelukalusteita. Yritys on perustettu vuonna 1979, ja sen palveluksessa on 30 henkilöä.