Etusivu » Tiedotteet » Puutarha » Masiinamessuilla uusi kävijäennätys

Masiinamessuilla uusi kävijäennätys

Julkaistu: 09.06.2013 klo 21:27
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Viikonloppuna Pesämäen moottoriurheilukeskuksessa Honkajoella vietetyillä Masiinamessuilla tehtiin uusi kävijäennätys. Messuilla viihtyi viikonlopun aikana yli 12 000 messuvierasta. Valtakunnallisia messuja voikin jo hyvällä syyllä kutsua yhdeksi konealan merkittävimmistä tapahtumista.

Ammattilaisten lisäksi messuilla vieraili runsaasti lapsiperheitä. Messuja kiiteltiinkin erityisesti mahdollisuudesta kokea ja kokeilla. Yksi messuvieraiden suosikeista oli tänäkin vuonna kaivukoneasema, jossa jokainen sai kokeilla oikeaa kaivukonetta. Myös rata-auto- ja metsäkonesimulaattorieita sekä laserammuntaa testattiin ahkerasti. Lapset kisasivat innolla IKH Grand Prix -polkutraktorikisassa. Kaikki tämä olisi tarjolla ilmaiseksi.

Myös Pesämäen karting-radalla sekä Masiinamessujen helikopterikentällä oli jatkuvaa vilskettä. Messuarvontojen pääpalkintona olleen 2 000 euron arvoisen huvimajan onnellinen voittaja löytyi Etelä-Pohjanmaalta.

Seuraavan kerran Masiinamessut järjestetään kesällä 2015.

Lisätietoja: Susanna Kallama, puh. 040 587 2445, susanna.kallama@kumppania.fi