Etusivu » Tiedotteet » Puutarha » Kevät saapuu pastellit mukanaan!

Hobby Hall

Kevät saapuu pastellit mukanaan!

Julkaistu: 11.03.2014 klo 09:30
Julkaisija: Hobby Hall

Pastellien pyörteissä

Kevät hiipii kotiin pastellit mukanaan. Herkät roosat, harmaan ja aquan sävyt lumoavat tekstiileissä. Vesivärimäiset kuosit ja eläväpintaiset strukruurit piirtyvät parhaiten esiin vaaleita kalusteita vasten. Antiikinvalkoiset metallikoristeet viimeistelevät tyylin.

Ollaan vaan ja hengaillaan

Nyt on hyvä hetki sisustaa piha tai parveke kesäkalusteilla. Kesäkokkikin odottaa jo tilaisuutta esitellä grillaustaitojaan! Hobby Hallista on helppo hankkia varusteet viihtyisän kesäpihan ja -keittiön rakentamiseen. Meiltä löytyy niin ruokailu- tai seurusteluryhmät, suojaisat katokset kuin laadukkaat grillit. Huoleton ikivihreä kasvi taikoo kesätunnelman hetkessä.

Hobby Hall on osa Stockmann Oyj Abp:tä ja sillä on Suomessa yli puoli miljoonaa kanta-asiakasta. Hobby Hall tarjoaa asiakkailleen tuotteita ja palveluita postimyynnin, verkkokaupan ja myymälän kautta. Merkittävä osa Hobby Hallin valikoimasta on tunnettuja merkkituotteita erityisesti kodin ja vapaa-ajan alueelta.