Etusivu » Tiedotteet » Puutarha » Kaupunkiviljelyn erikoisliike avattu Helsingissä

Viherasema Oy

Kaupunkiviljelyn erikoisliike avattu Helsingissä

Julkaistu: 22.11.2011 klo 08:00
Julkaisija: Viherasema Oy

ZENGROW SHOP kaupunkiviljelyn erikoisliike avattu Mechelininkadulla Helsingissä. Nyt avattu liike on keskittynyt edistämään kaupunkiviljelyä ja helpottamaan Helsingin keskustassa asuvien puutarhaostoksissa.

Tuotevalikoima sisältää pöytäpuutarhat, seinäpuutarhat, kasvivalaisimet, kasvatusjärjestelmät, ravinteet, ruukut, siemenet sekä kastelujärjestelmät. Valikoima käsittää tuotteita ja ratkaisuja joiden avulla ruokakasveja on helppoa kasvattaa ympärivuotisesti kaupungeissa.

”Tuotevalikoimaa laajennetaan kaupunkiviljelyn teemassa ja uusia tuotteita lisätään valikoimaan kohti kevättä mentäessä. Tuotteet on esillä myymälässämme ja tilattavissa myös internetistä” kertoo yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja Pasi Lindberg

Kaupunkiviljely vahvasti kasvussa

Kaupunkiviljely on vahvassa kasvussa Suomessa sekä maailmalla. "Olemme keskellä taantumaa kasvattaneet toimintaamme ja olemme vahvistaneet asemaamme johtavana kaupunkiviljelyn toimijana Suomessa. Vuoden aikana olemme saaneet mm. EU-patentin, olemme laajentaneet myyntipisteidemme määrän lähes sataan sekä lanseerasimme juuri uuden seinäpuutarha tuotteen. Olemme myös avanneet ensimmäiset vientimarkkinamme ja tavoitteena on laajentua uusille alueille vuoden 2012 aikana" jatkaa Pasi Lindberg.

ZENGROW kaupunkiviljely tuotteet on saatavissa koko maan kattavassa jakelussa suurimmissa tavarataloissa ja marketeissa.

ZENGROW SHOP
Mechelininkatu 12-14
00100, Helsinki
Myymälän aukioloajat:
Arkisin 11.00-18.00

Kaikki myyntipisteet: www.zengrow.com/myyntipisteet

ZENGROW SHOP internetissä: www.zengrow.com

Lisätiedot:
Pasi Lindberg, toimitusjohtaja
ZENGROW / Viherasema Oy
pasi.lindberg(at)viherasema.com

Painokelpoiset tuotekuvat: www.zengrow.com/press

Zengrow pöytäpuutarha ja seinäpuutarha on suomalainen sisäpuutarhakeksintö, joka mahdollistaa puhtaiden ja tuoreiden ruokakasvien kasvattamisen sisätiloissa vuoden ympäri. Zengrow hyödyntää puhdasta ja tehokasta vesiviljelytekniikkaa. Seinäpuutarhalla voi moninkertaistaa kaupan yrtti- ja salaattiruukkujen sadon.

Viherasema Oy on vuonna 2007 perustettu suomalainen kaupunkiviljelyn ja lähituotannon edistämiseen keskittynyt yritys. Viherasema kehittää tuotteita, joiden avulla ruokaa voidaan kasvattaa loppukäyttäjän lähellä. Yritys toi ensimmäisenä Suomessa markkinoille sisäpuutarhan, joka lanseerattiin marraskuussa 2008. Viherasema Oy panostaa tuotekehityksessä korkeaan laatuun, käytettävyyteen sekä muotoiluun. Lisätietoa osoitteessa www.zengrow.com.