Etusivu » Tiedotteet » Puutarha » Ihmepuutarhan rakentaminen alkaa 7.5. päärautatieasemalla

VR Group

Ihmepuutarhan rakentaminen alkaa 7.5. päärautatieasemalla

Julkaistu: 06.05.2014 klo 10:55
Julkaisija: VR Group

Helsingin päärautatieaseman laiturialueelle kohoaa jälleen koko kesäksi vehreä kaupunkipuutarha. Ihmepuutarhaa rakennetaan 7.–11.5. ja avajaisia vietetään tiistaina 13. toukokuuta.

Tänä vuonna Ihmepuutarha ammentaa inspiraatiota suomalaisuudesta ja suomalaisen luonnon neljästä vuodenajasta. Ohikulkijat voivat pysähtyä hetkeksi ihastelemaan kauniita istutuksia. Asemalta voi poimia ideoita myös omalle pihalle tai parvekkeelle.

Ihmepuutarhan rakennustöissä noudatetaan varovaisuutta. Ruuhka-ajat rauhoitetaan vilkkaalla asemalla, jotta matkustajille koituu puutarhan pystytyksestä mahdollisimman vähän haittaa.

Kiitosta kerännyt Ihmepuutarha toteutetaan tänä vuonna jo kolmatta kertaa. Hankkeesta vastaavat yhteistyössä VR Group, GreenCare, Puutarha Tahvoset Oy sekä Clear Channel.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee yli 10 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään