Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Videopaneeli Suomen tiestön kunnosta 10.12.2010 klo 10.00 suorana verkossa

Videopaneeli Suomen tiestön kunnosta 10.12.2010 klo 10.00 suorana verkossa

Julkaistu: 09.12.2010 klo 10:10
Julkaisija: Tietoputki Oy

Tuhon tieltä kunnon teille

Videopaneelikeskustelu Suomen teiden kunnossapidosta ja rahoituksesta jatkuu suorana webcastina eduskunnasta perjantaina 10.12.2010 klo 10.00 alkaen.

Paneelissa ovat mukana kansanedustajat Lyly Rajala (kok), Markku Rossi (kesk) ja Matti Saarinen (sdp). Asiantuntijana paneeliin osallistuu toimitusjohtaja Pasi Holm Pellervon Taloudellisesta Tutkimuslaitoksesta. Tilaisuuden juontaa toimittaja Tarmo Ropponen.

Tilaisuus kestää noin tunnin, ja tallenne löytyy myöhemmin Rakennusmedian sivulta otsikon Tuhon tiellä otsikon alta: http://www.rakennusmedia.fi/News.aspx?id=6646.

Valtaosa kansanedustajista on puoluekannasta riippumatta sitä mieltä, että tiestömme on päästetty liian huonoon kuntoon. Kysymys on kuitenkin pienistä taloudellisista panoksista kansantaloudelliseen hyötyyn verrattuna. Yritämme selvittää syitä ja seurauksia ja kysellä, onko kansanedustajilla todellista halua ja kykyä laittaa tiestömme kuntoon. Se on tahdosta kiinni!