Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Vartiointialan työehtosopimuksesta neuvottelutulos

Palvelualojen työnantajat PALTA ry

Vartiointialan työehtosopimuksesta neuvottelutulos

Julkaistu: 27.05.2015 klo 18:29
Julkaisija: Palvelualojen työnantajat PALTA ry

Palvelualojen työnantajat PALTA ry ja Palvelualojen ammattiliitto PAM ovat päässeet neuvottelutulokseen vartiointialan työehtosopimuksen uudistamisesta. Molempien liittojen hallintojen on hyväksyttävä neuvottelutulos ennen kuin sopimus voi astua voimaan.

Työehtosopimus on voimassa 31.3.2016 saakka ja se noudattaa työllisyys- ja kasvusopimuksen mukaista kustannustasoa.

työmarkkinapäällikkö Anu Sajavaara 040 705 0939

Palvelualojen työnantajat PALTA on elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen edunvalvontajärjestö. Liittoon kuuluu n. 1700 yritystä ja yhteisöä, jotka toimivat seuraavilla aloilla: logistiikka, informaatio ja viestintä, huolto- ja kunnossapito, yritys- ja asiantuntijapalvelut, hallintoja tukipalvelut sekä viihde ja virkistys. PALTAn jäsenyritykset työllistävät Suomessa noin 150 000 palkansaajaa. Lisäksi PALTA vastaa finanssialan työmarkkinatoiminnasta, jonka piiriin kuuluu 40 000 palkansaajaa. PALTA on EK:n suurimpia jäsenliittoja.

www.palta.fi
@PALTAry