Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Uudenmaan Demarinuoret: Räsänen jatkokaudelle Demarinuorten johtoon

Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Uudenmaan Demarinuoret: Räsänen jatkokaudelle Demarinuorten johtoon

Julkaistu: 19.02.2014 klo 09:52
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Uudenmaan Demarinuoret toivoo, että Demarinuorten istuva puheenjohtaja, lohjalainen Joona Räsänen pyrkii jatkokaudelle liiton johtoon. Räsänen ei ole vielä ilmoittanut mahdollisista aikeistaan jatkaa puheenjohtajana. Demarinuorten seuraava liittokokous järjestetään Vantaalla 6.-8. kesäkuuta.

─ Joonan näytöt puheenjohtajana ovat kiistattomat. Hän on onnistunut terävöittämään liikkeen linjaa ja nostamaan liiton profiilia julkisuudessa, Uudenmaan Demarinuorten puheenjohtaja Eemeli Peltonen kertoo.

Uudenmaan Demarinuoret on tyytyväinen Räsäsen työhön liiton puheenjohtajana ja toivoo, että hyvin alkanut matka jatkuisi myös toiselle kaudelle.

─ Yhteydenottoja ja toiveita Joonan jatkokaudelle on tullut paitsi Uudenmaan Demarinuorten aktiiveilta, myös sen ulkopuolisilta jäseniltä. Yhteydenottojen pääviesti on ollut, että Joona halutaan jatkokaudelle, Peltonen perustelee.

Kukaan ei ole vielä ilmoittautunut tavoittelemaan Demarinuorten puheenjohtajuutta. Uudenmaan Demarinuoret pitää tärkeänä, että jäsenistöllä on hyvissä ajoin selvillä mahdolliset ehdokkaat liiton johtoon. Näin saataisiin aikaiseksi perusteellinen keskustelu liiton linjasta ja ehdokkaiden vaihtoehdoista.

Eemeli Peltonen

Uudenmaan Demarinuoret ry