Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Teknologiateollisuuden lähtökohdat työmarkkinaneuvotteluihin 23.8.

Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden lähtökohdat työmarkkinaneuvotteluihin 23.8.

Kutsu.
Julkaistu: 22.08.2011 klo 09:21
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuus esittää päivitetyn suhdannekatsauksen työmarkkinaneuvotteluiden alla tiistaina 23. elokuuta 2011 klo 11:00. Lisäksi analysoidaan oman kentän alihankkijoiden sekä kilpailijamaiden tilannetta.

Tiedotustilaisuus pidetään Teknologiateollisuuden uusissa neuvottelutiloissa osoitteessa Eteläranta 10, 2. kerros, Helsinki, neuvotteluhuone P24. Tilaisuudessa on tarjolla salaattilounas. Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jorma Turunen. Paikalla myös varatoimitusjohtaja Risto Alanko ja pääekonomisti Jukka Palokangas

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi sähköpostitse mari.hiltunen@teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse (09) 192 3289.

Tervetuloa

TEKNOLOGIATEOLLISUUS RY

Mika Nykänen

Suomalaisen teknologiateollisuuden päätoimialat ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu ja konsultointi sekä tietotekniikka-ala. Toimialalla tehdään 80 % koko elinkeinoelämän tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Ala vastaa 60 % Suomen koko viennistä, ja liikevaihdosta yli 70 % kertyy globaaleilta markkinoilta. Teknologiateollisuus ry:n noin 1 600 jäsenyritystä edustavat lähes 90 % Suomen koko teknologiateollisuudesta.