Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Täysi tuki Hilkka Ahteelle

Täysi tuki Hilkka Ahteelle

Julkaistu: 03.03.2012 klo 13:42
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Naiset

Elä niin kuin opetat on oiva ohje aikuisille. Työpaikoilla syntyy hyvää tulosta kannustavassa ilmapiirissä. Työ on enemmän kuin rahallinen korvaus. Se on osa ihmisen identiteettiä, sosiaalista verkostoitumista ja elämäniloa. Johtaminen on taitolaji eikä kaikilla ole kykyä siihen.

Kuinka on mahdollista, että työyhteisön henkilösuhteiden umpisolmut ratkaistaan repimällä eikä sopimalla? Hilkka Ahteen kohtelu AKT:ssa on pöyristyttävää. Vallantäyteinen esimies vastaan alainen, miehen uskottavuus vastaan naisen sana. Työpaikalla kaikkia tulee kohdella reilusti. Voimia ja rohkeutta sinulle Hilkka!

Merja-Hannele Vuohelainen
toiminnanjohtaja, Sosialidemokraattiset Naiset
040 746 4070

Sosialidemokraattiset Naiset on SDP:n feministinen naisjärjestö, joka koostuu kaikenikäisistä, edistyksellisistä naisista. Tavoitteenamme on tasa-arvoinen, suvaitsevainen ja moniääninen yhteiskunta, jossa myös heikompien ryhmien äänet kuuluvat kirkkaasti. Sosialidemokraattiset Naiset. Hyvinvoinnille välttämätön. www.demarinaiset.fi