Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Sexpo-palvelut Oy:lle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki

Suomalaisen Työn Liitto

Sexpo-palvelut Oy:lle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki

Julkaistu: 09.06.2016 klo 15:45
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

Helsinkiläiselle Sexpo-palvelut Oy:lle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkin käyttöoikeus. Sexpo-palvelut tuottaa matalalla kynnyksellä terapiapalveluita erityisryhmät sekä haastavat seksologiset kysymykset huomioiden.

Yhteiskunnallinen yritys -merkki voidaan myöntää yrityksille, joiden ensisijainen tavoite on ratkaista yhteiskunnallisia tai ekologisia ongelmia ja ne käyttävät myös vähintään puolet voitostaan tähän. Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Yhteiskunnallinen yritys -merkki auttaa tunnistamaan nämä yritykset luotettavasti.

- Seksuaalisesta hyvinvoinnista huolehtiminen on tärkeä osa terveyden edistämistä. Meille Sexpo-palveluissa on kunniakysymys kantaa vastuuta kansanterveydestä, yksilöstä alkaen. Koemme Yhteiskunnallisen yrityksen periaatteet omaksemme ja olemme iloisia saadessamme käyttöoikeuden tähän arvostettuun merkkiin, kertoo Sexpon viestintävastaava Tiina Vilponen.

- Yhteiskunnallisia yrityksiä voi toimia eri toimialoilla ja ne tekevät tärkeää työtä omalla sektorillaan. Sexpo-palvelut tuottaa seksuaali- ja psykoterapiaa sekä kouluttaa sote- ja kasvatusalan ammattilaisia niin, että seksuaalisuutta koskeva tieto lisääntyisi ja mahdollisia ongelmia voitaisiin ennaltaehkäistä. Sexpo-palvelut tekee hienoa työtä ja on ilo saada heidät mukaan Yhteiskunnallisen yritysten kasvavaan joukkoon, Brand Manager Niina Ollikka Suomalaisen Työn Liitosta toteaa.

Lisätietoja

Tommi Paalanen, Hallituksen puheenjohtaja, Sexpo-palvelut Oy, p. 050 469 2937, tommi.paalanen@sexpo.fi

Niina Ollikka, Brand Manager, Suomalaisen Työn Liitto, p. 040 674 8773, niina.ollikka@suomalainentyo.fi

www.sexpo.fi/terapia