Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » SDP:n eduskuntaryhmän johto jatkaa tehtävissään - Info ryhmän päätöksistä valtiosalissa kello 11.50

SDP Tiedotus

Julkaistu: 02.02.2016 klo 10:47
Julkaisija: SDP Tiedotus

SDP:n eduskuntaryhmän johto jatkaa tehtävissään. Ryhmä valitsi puheenjohtajaksi Antti Lindtmanin, joka on johtanut SDP:n eduskuntaryhmää keväästä 2015 lähtien. SDP:n eduskuntaryhmä valitsi ryhmän varapuheenjohtajiksi lappilaisen Johanna Ojala-Niemelän ja satakuntalaisen Kristiina Salosen.

Myös työvaliokunta jatkaa samalla kokoonpanolla. Sen jäseniksi eduskuntaryhmä valitsi Maarit Feldt-Rannan, Ilkka Kantolan, Mika Karin, Merja Mäkisalo-Ropposen ja Nasima Razmyarin. Kaikki ryhmän valinnat olivat yksimielisiä.

”Viime vuosi osoitti sen, että vastuullinen ja rakentava oppositiopolitiikka tuottaa tulosta. Hallitus joutui kuuntelemaan oppositiota ja perääntymään monissa asioissa. Olemme halunneet esittää reilumman vaihtoehdon hallituksen politiikalle ja jatkamme samaa myös tänä vuonna. SDP:n eduskuntaryhmä on erinomainen joukkue ja on suuri kunnia toimia sen puheenjohtajana”, Lindtman sanoo.

Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Lindtman kertoo ryhmän päätöksistä kello 11.50 valtiosalissa.

Antti Lindtman, 040 577 6255

Dimitri Qvintus, 050 574 0956