Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Sanna Juutinen SYL:n hallintosihteeriksi

Julkaistu: 17.06.2015 klo 16:46
Julkaisija: Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry

Tiedote 17.6.2015

Suomen ylioppilaskuntien liiton hallintosihteeriksi on valittu 25-vuotias HTM Sanna Juutinen.

Juutinen on opiskellut hallintotieteitä Lapin yliopistossa. Viimeksi hän on työskennellyt Lapin yliopiston ylioppilaskunnan pääsihteerinä vastuualueinaan organisaation toiminnan, talouden ja henkilöstön johtaminen sekä yleis- ja taloushallinto. Hänellä on aiempaa kokemusta mm. isojen tapahtumien järjestämisestä Rovaniemi-Lapland Congresses –kongressipalvelutoimistosta sekä henkilöstöpalveluiden strategisesta kehittämisestä Kemin kaupungilta. Juutinen on toiminut myös opiskelijajärjestökentällä mm. omassa ainejärjestössään.

Hallintosihteerin tehtäviin kuuluvat mm. SYL:n yleis- ja taloushallinto, asiakirja- ja arkistonhallinta, alumnitoiminta, tapahtumien ja koulutusten järjestelyt sekä toiminnan kehittäminen.

Juutinen aloittaa työnsä SYL:ssa 10.8.2015.

pääsihteeri Juha Töyrylä, p. 041 515 2229

Sanna Juutinen, p. 040 524 8417

Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry on opiskelijajärjestö, joka edustaa noin 135 000 perus- ja jatkotutkinto-opiskelijaa.

SYL valvoo opiskelijan etua valtakunnan tasolla opiskelijaa koskevissa asioissa. SYL:n ydinosaamisalueita ovat koulutuspolitiikka, sosiaalipolitiikka ja kansainväliset asiat. Lisäksi SYL:ssä paneudutaan työelämään, tasa-arvoon ja yhdenvertaisuuteen, ympäristöön ja kehitysyhteistyöhön liittyviin kysymyksiin.

www.syl.fi
www.facebook.com/SYL.FIN