Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Pohjois-Suomen Demarinuoret: Liisa Jaakonsaari - ainoa oikea vaihtoehto!

Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Pohjois-Suomen Demarinuoret: Liisa Jaakonsaari - ainoa oikea vaihtoehto!

Julkaistu: 27.11.2013 klo 15:23
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Pohjois-Suomen Demarinuoret ovat erittäin tyytyväisiä ja iloisia, koska MEP Liisa Jaakonsaari on asettunut jälleen ehdokkaaksi Euroopan parlamenttiin. Me pohjoissuomalaiset nuoret sosialidemokraatit tuemme meidän omaa pohjoisesta tulevaa europarlamentaarikkoa tulevissa vaaleissa. Jaakonsaari on kiinni tässä ajassa ja pystyy katsomaan kriittisesti myös Euroopan Unionia.

Näinä erittäin haasteellisina aikoina Euroopan Unioni tarvitsee asiantuntevia europarlamentaarikkoja, joilla on näkemyksiä EU:n kehittämisestä. Toimiva ja vahva EU on myös suomalaisten etu ja siten pystytään paremmin edistämään työntekijöiden oikeuksia.

Liisa Jaakonsaari on Euroopan parlamentin sosialistien ja demokraattien ryhmässä (S&D) erittäin arvostettu asiantuntemuksensa ja pitkän poliittisen kokemuksensa vuoksi. Jaakonsaari on koko pitkän uransa aikana ajanut niin nuorten kuin iäkkäämpien asioita ja puolustanut pientä ihmistä. Suomi ei saa menettää parasta europarlamentaarikkoaan, koska ilman Liisa Jaakonsaarta Suomelta puuttuu se ainoa oikea europarlamentaarikko.

Lisätietoa:

Pohjois-Suomen Demarinuorten puheenjohtaja Linda Venetkoski