Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » PAMin puheenjohtajiston kiertue Helsingissä, Tampereella ja Oulussa

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

PAMin puheenjohtajiston kiertue Helsingissä, Tampereella ja Oulussa

Julkaistu: 03.02.2014 klo 14:30
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Palvelualojen ammattiliitto PAMin puheenjohtajiston Paluu tulevaisuuteen –kiertue rantautuu tällä viikolla Helsinkiin, Tampereelle ja Ouluun. Kaikille avoimissa tilaisuuksissa keskustellaan siitä, miltä työ palvelualojen työpaikoilla näyttää tulevaisuudessa, mihin suuntaan palvelualat ovat menossa ja miten toimii PAM.

Tilaisuudet ovat Helsingissä Paasitornissa tiistaina 4.2. klo 17.00, Tampereella Scandic City -hotellissa keskiviikkona 5.2. klo 17.00 ja Oulussa Holiday Inn -hotellissa torstaina 6.2. klo 17.00.

Puheenjohtajistosta paikalla Helsingissä ja Oulussa on PAMin puheenjohtaja Ann Selin ja Tampereella 1. varapuheenjohtaja Jaana Ylitalo.

Tietoa kiertueesta löytyy osoitteesta www.pamintulevaisuus.fi

Miia Järvi, hallintopäällikkö, puh. 044 344 1585

Noora Lehtimäki, hallintoassistentti, puh. 020 774 2114

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi