Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Opiskelijat haastavat hallitusneuvottelijat viäntämään ja jumppaamaan

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Opiskelijat haastavat hallitusneuvottelijat viäntämään ja jumppaamaan

Julkaistu: 11.05.2015 klo 08:26
Julkaisija: Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL)

Opiskelijoiden Liikuntaliitto (OLL) haastaa hallituspuolueiden neuvottelijat painimaan opiskelijoiden kanssa maanantaina Smolnan edessä ennen neuvotteluiden jatkumista.

“Neuvottelijoilla oes mahollissuus ottoo alakulämmöt päevän viäntöihin meijän kaa leikkimielisessä peukalopainissa. Myö opiskelijat ollaan lupsakan mukavaa porukkaa ja myö halutaan viäntää yhessä Suomi nousuun”, haastelee OLL:n savolainen puheenjohtaja Matias Vainio ja jatkaa pilke silmäkulmassaan: “Meijän kanssa voi käyvä viäntämässä klo 13 saakka. Kahotaan sen jäläkeen, kummat olj´ kovempia.”

OLL:n maanantain tempaus on osa Suomen ylioppilaskuntien liiton (SYL) ja Suomen opiskelijakuntien liiton (SAMOK) YTHS-teemapäivää. Peukalopainin lisäksi OLL vetää taukojumppaa Smolnan edustalla maanantaina klo 11 ja 14. Neuvottelijat avustajineen ovat tervetulleita osallistumaan taukojumppaamaan.

“Aamupäivän jumpassa muistellaan vähän, miltä opiskelijan ensimmäinen vuosi näyttää. Iltapäivän jumpassa taas enemmän pohditaan liikkeen keinoin, mitä haasteita ja mahdollisuuksia opiskelijat kohtaavat valmistumisensa jälkeen”, vakavoitunut Vainio valottaa.

OLL on valmiudessa ottamaan neuvottelijoita vastaan Smolnan edustalla maanantaina klo 9.00 alkaen.

Matias Vainio
Opiskelijoiden Liikuntaliitto
matias.vainio@oll.fi
044 7800 211

Opiskelijoiden Liikuntaliitto ry (OLL) on 1924 perustettu valtakunnallinen opiskelija- ja korkeakoululiikunnan edunvalvonta- ja palvelujärjestö. OLL:n edustaa kaikkia Suomen korkeakouluopiskelijoita. OLL vaikuttaa, palvelee, kouluttaa, tutkii ja toimii niin kansallisilla kuin kansainvälisilläkin kentillä opiskelijaliikunnan puolesta.