Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Noora Luukka on aloittanut SONKin pääsihteerinä

Sosialidemokraattiset Opiskelijat - SONK ry

Noora Luukka on aloittanut SONKin pääsihteerinä

Nimitys.
Julkaistu: 27.08.2014 klo 11:17
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Opiskelijat - SONK ry

Jyväskyläläinen yhteiskuntatieteiden ylioppilas Noora Luukka on aloittanut SONKin pääsihteerinä 18.8. 22- vuotias Luukka on aiemmin toiminut SONKin liittohallituksen jäsenenä sekä Jyväskylän sosialidemokraattisten opiskelijoiden puheenjohtajana. Alkuvuoden hän on toiminut Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen varapuheenjohtajana sekä vuonna 2013 ylioppilaskunnan kehitysyhteistyövaliokunnan puheenjohtajana.

- Pääsihteerinä haluan keskittyä SONKin osastoverkon vahvistamiseen. SONK on alusta asti ollut perusosastojensa keskusliitto, ja haluan vahvistaa perusosastojen roolia ja asemaa entisestään. Seuraavien vuosien aikana odotan näkeväni SONKin kannatuksen nousun ylioppilas- ja opiskelijakuntavaaleissa, ja tämän saavuttamiseksi ainoa keino on paikallinen toiminta. Tiedostan sen hyvin, sillä olen itse ollut vaalipäällikkönä 2013 JYYssä, ja 2012 puheenjohtajana, kun voitimme JAMKOn edarivaalit. Toivon, että SONK on jatkossakin toiminnallinen ja aatteellinen liitto, joka tarjoaa jäsenistölleen koulutuksellisten tapahtumien lisäksi mieleenpainuvia kokemuksia ja lämmintä toverihenkeä.

SONKin pääsihteeri vastaa liiton toiminnasta yhdessä puheenjohtajan ja liittohallituksen kanssa. Pääsihteeri työskentelee liiton toimistolla ja on pääsääntöisesti tavoitettavissa arkisin toimistoaikoina. Pääsihteeriin voi olla yhteydessä kaikissa liittoon liittyvissä asioissa.

- Olen mielelläni jäsenistön ja osastojen tukena, joten ottakaahan yhteyttä kun siltä tuntuu!

Lisätietoja: Noora Luukka 0452775070, paasihteeri@sonk.fi

Sosialidemokraattiset Opiskelijat - SONK ry. http://www.sonk.fi/