Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Muistutus: Tervetuloa Demariristeilylle 27.-28.8.

SDP Tiedotus

Muistutus: Tervetuloa Demariristeilylle 27.-28.8.

Julkaistu: 05.08.2016 klo 14:13
Julkaisija: SDP Tiedotus

*** Pyydämme huomioimaan, että median hyttikiintiön viimeinen varauspäivä on 10.8.! Lisätiedot alla. ***

Politiikan syksy käynnistyy demareiden osalta isolla tapahtumalla, kun kokonainen laiva on lastattu demareilla. Risteily kokoaa laajasti yhteen SDP:n kenttäväkeä ja luvassa on kattavasti ohjelmaa kaikenlaiseen makuun: alustuksia, keskustelunavauksia, huippuseminaareita, koulutusta, tuttujen kohtaamisia, musiikkia ja hauskanpitoa sekä ehkä Suomen innokkainta karaoke-laulantaa. Puoluejohto ja valtaosa kansanedustajista on mukana risteilyllä pj. Antti Rinteen ja eduskuntaryhmän pj. Antti Lindtmanin johdolla. Risteilyn kohokohta on päätösseminaari, jossa keskustellaan demokratiasta ja arvoista. Keskusteluun johdattavat SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, tutkija Mari K. Niemi ja toimittaja, tv-tähti Arman Alizad. Risteilyn ohjelmaan voit tutustua täällä: http://sdp.fi/fi/risteilyohjelma/

Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleita risteilylle.

Paikan risteilylle pyydämme varaamaan suoraan matkatoimisto Matkapojilta, p. 010 2323 109 (arkisin klo 8-17). Ilmoita varauksen yhteydessä olevasi median edustaja.

HUOM! Medialle varattu hyttikiintiö on voimassa 10.8.2016 asti. Tämän jälkeen emme pysty takaamaan hyttien saatavuutta, sillä risteily on loppuunmyyty.

Pyydämme ilmoittamaan osallistumisesta myös meille: maarit.hirvensalo@sdp.fi

*********

Aika: La-su 27.-28.8.2016

Laiva: Tallink Silja M/S Baltic Queen