Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Kokoomusnuorten Antti Häkkänen pääministeri Kataisen erityisavustajaksi

Kokoomuksen Nuorten liitto ry

Kokoomusnuorten Antti Häkkänen pääministeri Kataisen erityisavustajaksi

Julkaistu: 07.01.2013 klo 10:04
Julkaisija: Kokoomuksen Nuorten liitto ry

Pääministeri Jyrki Katainen on kutsunut Kokoomuksen Nuorten Liiton puheenjohtajan, oikeustieteen ylioppilas Antti Häkkäsen erityisavustajakseen.

Mäntyharjulainen Häkkänen, 27, aloitti kaksivuotisen puheenjohtajakautensa Kokoomuksen Nuorten Liiton puheenjohtajana vuoden 2012 alusta.

Hän siirtyy nykyisistä tehtävistään pääministerin erityisavustajaksi 9.1. alkaen.

-       Otan uudet haasteet vastaan suurella mielenkiinnolla, Häkkänen sanoo.

Kokoomuksen Nuorten Liiton vt. puheenjohtajana 9.1. lähtien toimii nykyinen varapuheenjohtaja, oikeustieteen ylioppilas Ville Sipiläinen, 26.

-       Häkkäsen kutsu pääministerin kabinettiin osoittaa jälleen Kokoomuksen Nuorten Liiton tehokkuuden valtakunnantason poliitikkojen kasvualustana, Sipiläinen toteaa.

Antti Häkkänen

040 705 7134

Ville Sipiläinen

040 761 1558

Kokoomuksen Nuorten Liitto on valtakunnallinen poliittinen nuorisojärjestö. Kuulumme pääministeripuolue Kokoomukseen ja osallistumme yhteiskunnan päätöksentekoon kokoomuslaisten arvojen pohjalta. Toimintamme on laajaa ja monipuolista joka puolella Suomea.

Kokoomusnuorten politiikka pohjautuu siihen arvo- ja aatemaailmaan, joka on määritelty järjestön poliittisissa ohjelmissa. Periaateohjelmansa mukaisesti kokoomusnuorten kantavat arvot ovat vapaus, vastuu ja välittäminen, sivistys, kannustavuus, mahdollisuuksien tasa-arvo ja
isänmaallisuus.

Kokoomusnuorten mielestä yhteiskunnan tehtävä ei ole päättää, millaista elämää kunkin yksilön tulisi elää. Sen sijaan yhteiskunnan tehtävä on luoda edellytykset sille, että kukin yksilö voi tavoitella omanlaistaan hyvää elämää. Kokoomusnuorten mielestä yhteiskunnan ei tule rajoittaa yksilön vapautta enempää kuin mitä on välttämätöntä toisten yksilöiden vapauden turvaamiseksi.