Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Keski-Suomen Keskusta järjestää Turvallisesti tulevaisuuteen -hyväntekeväisyyskeräyksen

Suomen Keskusta r.p.

Julkaistu: 10.02.2015 klo 23:19
Julkaisija: Suomen Keskusta r.p.

TIEDOTE 10.2.2015

Keskustan Keski-Suomen piirin maakunnallinen vaalistartti pidetään ystävänpäivänä 14.2. Vaalistartin yhteydessä käynnistyy Turvallisesti tulevaisuuteen -hyväntekeväisyyskeräys. Keskustan vapaaehtoiset keräävät varoja kotimaan lapsiperheiden arjen tukemiseksi Keskustan vaalitilaisuuksien yhteydessä.

Varat ohjataan perheille lyhentämättömänä kirkon diakoniatyön kautta. Keräyksen tuotolla tarjotaan muun muassa taloudellista tukea perheen yllättäviin menoihin, annetaan ruokapaketteja tai osto-osuuksia ruokakauppaan, jotta perheille jää rahaa laskunmaksuun sekä lahjoitetaan lapsille harrastusvälineitä kirkon Tukikummit-palvelun kautta.

—Piirimme on päättänyt järjestää hyväntekeväisyyskeräyksen, koska haluamme tehdä vaalityön rinnalla konkreettista hyvää. Politiikka on hyvä tapa vaikuttaa, mutta joskus auttamattoman hidas tapa suhteessa ihmisten hätään ja tarpeisiin, kertoo keräyksen ideoinut toiminnanjohtaja Pauliina Maukonen-Kärkkäinen Keski-Suomen piiristä.

Keskustalaiseen ihmiskäsitykseen kuuluu vastuu lähimmäisistä. Keskusta haluaa, että Suomen kodeissa voidaan paremmin. Haluamme myös, että Suomi on maailman paras maa lapsille ja perheille.

Keräys järjestetään Keskustan vaalitilaisuuksien yhteydessä 20 lippaan voimin ajalla 14.2.-20.4.2015. Keräysalue on Keski-Suomi. Turvallisesti tulevaisuuteen-lipaskeräyksellä on Sisä-Suomen poliisilaitoksen myöntämä rahankeräyslupa.

Lisätiedot:

Pauliina Maukonen-Kärkkäinen