Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Jyrki Konola PAMin toiminnanjohtajaksi

Jyrki Konola PAMin toiminnanjohtajaksi

Julkaistu: 26.11.2014 klo 11:00
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Palvelualojen ammattiliitto PAMin hallitus valitsi toiminnanjohtajaksi yhteiskuntatieteiden maisteri Jyrki Konolan. Hän aloittaa PAMin johdon neuvonantajana vuoden 2015 alusta, ja varsinainen toiminnanjohtajan tehtävä alkaa 4.6.2015.

43-vuotias Konola työskentelee tällä hetkellä SDP:n ministeriryhmän sihteerinä ja valtiovarainministerin erityisavustajana. Aiemmin hän on toiminut pääsihteerinä sekä SDP:n eduskuntaryhmässä että Kuluttajaliitossa. Hänellä on kokemusta myös pamilaisista aloista, muun muassa myyjän työstä.

Toiminnanjohtajan tehtävä on uusi ja se perustuu uusiin sääntöihin, jotka tulevat voimaan PAMin liittokokouksessa 1.-3.6.2015. Toiminnanjohtajan tehtävänä on johtaa ja kehittää liiton työtä, valmistella hallinnolliset asiat ja toimia johtoryhmän jäsenenä.

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki