Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Demarinuoret: Puheenjohtajakamppailu mahdollistaa keskustelun puolueen linjasta

Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Demarinuoret: Puheenjohtajakamppailu mahdollistaa keskustelun puolueen linjasta

Julkaistu: 14.01.2014 klo 09:32
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Demarinuorten puheenjohtaja Joona Räsänen toivoo uusia ehdokkaita SDP:n puheenjohtajakilpaan. Räsänen uskoo, että aito kilpailu tarjoaisi mahdollisuuden käydä perusteellista keskustelua puolueen arvoista ja poliittisista linjoista.

- Mahdollinen puheenjohtajakamppailu tarjoaisi kaikille puolueen jäsenille mahdollisuuden kertoa oma näkemyksensä SDP:n tulevaisuudesta. Tälle keskustelulle on tilausta ja on tärkeää, että pohdinta tapahtuu koko kentän äänellä, puheenjohtaja Räsänen toteaa.

Räsänen pitää mahdollista puheenjohtajakamppailua koko puolueen etuna.

- Reipas keskustelu herättelee jäsenistöä ja lisää myös paikallista aktiivisuutta. Samalla puolueen ympärillä käydään yhä enemmän keskustelua myös julkisuudessa. Keväällä käytäviä eurovaaleja ajatellen tämä on yksinomaan myönteinen asia. Lisääntynyt kiinnostus on kyettävä hyödyntämään ja se on käännettävä puolueen voitoksi, Räsänen kommentoi.

Lisätiedot:

Joona Räsänen