Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Demarinuoret: Eero Vainion mukaanlähtö SDP:n varapuheenjohtajakisaan iloinen asia

Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Julkaistu: 20.04.2012 klo 13:48
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Sosialidemokraattiset Nuoret ry. iloitsee suuresti lahtelaisen 25-vuotiaan Eero Vainion päätöksestä lähteä tavoittelemaan SDP:n varapuheenjohtajuutta. Lauantaina 16.4. SDP:n Hämeen piiri päätti asettua Vainion tueksi. Tämä kertoo siitä, että Vainiolla on aidot mahdollisuudet saavuttaa paikka puolueen johtotehtävissä. Eero Vainio on toiminut Demarinuorissa monissa eri tehtävissä aktiivisesti jo usean vuoden ajan. Lahden kunnallispolitiikassa hän on ehtinyt pitkään kerryttämään kannuksiaan.

”Kiitän SDP:n Hämeen piiriä rohkeudesta lähteä tukemaan nuorta kykyä. Vainio on osoittanut olevansa aatteellinen, rohkea ja edistyksellinen sosialidemokraatti. Uskon, että hän tuo oivan lisän varapuheenjohtajakisaan. SDP tarvitsee nyt puoluekokouksessaan monenlaisia ja –ikäisiä ehdokkaita, jotta edustajat saavat aidosti tehdä valinnan parhaasta mahdollisesta varapuheenjohtajistosta”, kommentoi Demarinuorten puheenjohtaja Timo Kontio.

Demarinuoret kannustavat kaikkia alle 30-vuotiaita SDP:n puoluekokousedustajia aktiivisuuteen ja vastuunkantoon puolueessa. Eero Vainio osoittaa toiminnallaan aitoa johtajuutta ja hyvää esimerkkiä. Demarinuoret toivoo, että SDP:n puoluekokouksessa on ehdolla puolueen eri johtopaikoille reilusti nuoria sosialidemokraatteja.

Timo Kontio
0505452083