Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Demarinaiset 115 vuotta - tervetuloa juhlaseminaariin!

SDP Tiedotus

Demarinaiset 115 vuotta - tervetuloa juhlaseminaariin!

Julkaistu: 15.09.2015 klo 14:37
Julkaisija: SDP Tiedotus

Sosialidemokraattisella naistoiminnalla tulee täyteen kunniakkaat 115 vuotta tänä vuonna. Omia järjestölehtiä naisliitolla on ilmestynyt lähes yhtä kauan, 110 vuotta. Toiminnan kunniaksi järjestetään juhlaseminaari lauantaina 19.9. eduskunnan Pikkuparlamentissa alkaen klo 13.00. Juhlaluennosta vastaa yhteiskuntatieteen tohtori Merja Minkkinen: Työläisnaisesta Doorikseen – muuttuva naiskuva Demarinaisten lehtien silmin. Tilaisuudessa puhuvat lisäksi mm. Naisliiton puheenjohtaja, kansanedustaja Tytti Tuppurainen sekä SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne. Seminaarin juontaa kansanedustaja Nasima Razmyar.

Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleita tilaisuuteen. Tilaisuuden ohjelman löydät täältä:

Ilmoittautumiset 17.9. mennessä osoitteeseen merja.vuohelainen@sdp.fi Ilmoittautuminen on välttämätön eduskunnan turvajärjestelyjen vuoksi.