Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Vartissa valmista – Santa Maria tuo aasialaiset maut myös arkiruokapöytään

Santa Maria

Vartissa valmista – Santa Maria tuo aasialaiset maut myös arkiruokapöytään

Julkaistu: 21.09.2015 klo 09:00
Julkaisija: Santa Maria

Santa Maria uudistaa valikoimaansa ja kokoaa kaikki aasialaiset ruoat saman katon alle. Uudistus ulottuu myös pakkauksiin, joihin on merkitty kaikki tarvittavat ruoka-aineet täydelliseen aasialaiseen ateriaan.

Santa Maria haluaa helpottaa perheiden arkea rohkaisemalla kokeilemaan arkiruokana myös aasialaisia aterioita. Niitä on helppo valmistaa, ne valmistuvat vartissa ja tuovat kaivattua vaihtelua kodin ruokalistalle.

– Kokemuksemme mukaan aasialaisen ruoan valmistaminen koetaan vaikeana juuri maustamisen takia. Tasapainottelu tulisuuden, happamuuden, makeuden, suolaisuuden ja umamin kanssa on vaikeaa, kun erikoisempia mausteita ei noin vain löydy joka kodin maustekaapista, kertoo Suomen Santa Marian markkinointipäällikkö Maria Orassaari.

Santa Marian valikoimissa on aasialaisia maustesekoituksia ja täysin lisäaineettomia wokkikastikkeita, joiden avulla maistuvaa ruokaa saa pöytään nopeasti ja helposti. Useissa perheissä kaivataankin uusia arkiruokia, jotka eivät kuitenkaan vaadi monimutkaisia reseptejä ja valmistuvat nopeasti.

– Arkiruoanlaiton pitää olla helppoa, vaivatonta, eikä reseptissä saa olla turhan monia ruoka-aineita, muuten kokkauksesta tulee arkena liian hankalaa, Orassaari jatkaa.

Herkullisia uutuuksia vaativaankin makuun

Santa Marian aasialaisilla uutuuksilla myös erikoisempien ruokien, kuten Pad Thai- tai Paneng Gai -aterioiden valmistuksesta on tehty helpompaa. Myös kiinnostus korealaiseen ruokaan näkyy Santa Marian uutuuksissa – korealaisen trendiruoan BBQ Bulgogin valmistus ei ole koskaan ollut helpompaa. Ohueksi suikaloitu naudanliha paistetaan, maustetaan ja tarjoillaan esimerkiksi riisin ja sriracha-kastikkeen kanssa. Santa Marian aasialaisista tuotteista löytyvät myös mm. luomuvaihtoehdot Asian Spices Pineapple Thai Organic ja Asian Wok Sweet & Sour Organic.

Santa Marian Aasia-valikoimaan kuuluvat muun muassa:

• Aasialaiset kastikkeet (plo, 5 makua): Pad Thai, Soy & Sweet Chili, Soy & Garlic, Teriyaki & Sesame Oil sekä Sweet & Sour Organic

• Aasialaiset mausteseokset (pussi, 6 makua): Paneng Red Curry, Green Curry, Korean BBQ Bulgogi, Pineapple Thai Organic, Satay ja Tom Kha Soup

• Sweet Chili -kastikkeet (plo, 3 makua): Original, Less Sugar ja Ginger

Liitteenä kuvia uutuustuotteista

Muut kuvapyynnöt:

Niina Tolvanen, Viestintätoimisto Drum, niina.tolvanen@drum.fi, 050 409 2177

Santa Maria Finland Oy

Satamakaari 20 / PL 15

Santa Maria kuluttajapalvelu: 0800 03333
etunimi.sukunimi@santamaria.fi
www.santamaria.fi