Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Valostoren omistavalta yhtiöltä uusi verkkokauppa autoilijoille

Autodude

Valostoren omistavalta yhtiöltä uusi verkkokauppa autoilijoille

Julkaistu: 20.05.2015 klo 13:32
Julkaisija: Autodude

Verkkokauppayhtiö Handshake Trading Oy on avannut uuden Autodude-verkkokaupan, joka myy autonhoitotuotteita. Entuudestaan yhtiö on tunnettu Valostore-verkkokaupasta, joka myy mm. tehokkaita käsi- ja otsavalaisimia.

”Nyt kaikilla autoilijoilla on mahdollisuus saada ammattitason autonhoitotuotteet järkevään hintaan. Aikaisemmin erikoistuotteet ovat olleet ainoastaan ammattilaisten etuoikeus” kertoo yhtiön myyntijohtaja Henry Aulakoski.

Volyymit ja erikoistuminen takaavat edullisen hintatason ja huipputason palvelun. "Haluamme myös lisätä tietoisuutta oikeaoppisesta autonhoidosta" Aulakoski jatkaa. Oikeilla menetelmillä, aineilla ja välineillä auton käsinpesu on helppoa ja vaivatonta. Huolellisesti hoidetulla autolla on mukava ajaa ja lisäksi auton arvo säilyy paremmin.

Autodude mahdollistaa uusien henkilöiden palkkaamisen ympärivuotiseen työsuhteeseen, koska kauppojen sesongit osuvat eri aikaan.

Handshake Trading toimii tällä hetkellä Suomessa ja Ruotsissa. Yhtiön logistiikkakeskus ja myymälä sijaitsee Oulussa. Konsernin palveluksessa on vuodenajasta riippuen 10-15 henkilöä. Liikevaihto viimeksi päättyneellä tilikaudella oli noin neljä miljoonaa euroa.

www.autodude.fi
www.valostore.fi