Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Uusi lastentarvikkeiden jälleenmyyjä haastaa ulkomaiset verkkokaupat

Lasten.fi

Uusi lastentarvikkeiden jälleenmyyjä haastaa ulkomaiset verkkokaupat

Julkaistu: 25.03.2014 klo 09:45
Julkaisija: Lasten.fi

Lasten.fi on uusi laadukkaiden lastentarvikkeiden, lastenvaatteiden ja lelujen sekä pelien myyntiyhtiö. Yhtiö on saanut lyhyessä ajassa edustukseensa suurimmat lastentarvikemerkit, kuten BabyBjörn, Graco, Britax ja Lego. Lasten.fi pyrkiikin kasvamaan nopeasti vakavasti otettavaksi kilpailijaksi ulkomaisille lastentarvikkeiden verkkokaupoille tarjoamalla laadukkaiden merkkituotteiden valikoiman sekä helpon ostokokemuksen, unohtamatta asiakaspalvelua.

”Usein sanotaan, ettei verkkokauppa voi tarjota laadukasta asiakaspalvelua. Aiomme osoittaa tämän olettamuksen vääräksi tarjoamalla asiakkaille hyvän tuotetuntemuksen ja asiakkaan haluaman tavan ottaa meihin yhteyttä. Erityisesti sosiaalinen media toimii hyvänä palvelukanavana koska siellä kommunikaatio on kaikille läpinäkyvää”, toteaa yrityksen toimitusjohtaja Henri Huovinen.

Moderneilla verkkokaupan ja markkinointityökalujen tekniikoilla on suuri merkitys kilpailukeinona niin kotimaisia kuin ulkomaisiakin kilpailijoita vastaan. Lasten.fi:n taustalla onkin paljon osaamista sähköisestä kaupankäynnistä ja sähköisestä markkinoinnista, myös kansainvälisestä näkökulmasta katsottuna. Yritys pyrkii suomen lanseerauksen jälkeen laajentumaan nopeasti myös muihin pohjoismaihin sekä Baltiaan ja Venäjälle. ”Varsinkin Venäjällä mahdollisuudet ovat rajattomat ja pelkästään Pietarin seutu vastaa asukasmäärältään koko Suomea”, Huovinen kertoo.

Henri Huovinen
Online Trade Finland Oy / Lasten.fi
Kallisenhaara 3
90400 Oulu

henri@lasten.fi

Lasten.fi on suomalainen  lastentarvikkeiden jälleenmyyjä. Yhtiön valikoimiin kuuluvat niin isot kuin pienetkin lastentarvikkeet, vaatteet ja lelut sekä pelit. Edustuksessa olevia tuotemerkkejä ovat muun muassa Britax, Maxi-Cosi, Doomoo, Emma, Graco, BabyBjörn ja LEGO. Yhtiö on perustettu vuonna 2013.