Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Uudet mikrokuituliinat huippuominaisuuksilla

Uudet mikrokuituliinat huippuominaisuuksilla

Julkaistu: 25.09.2013 klo 09:45
Julkaisija: Vileda

Vileda® lanseeraa kattavan valikoiman mikrokuituliinoja kodin eri siivoustehtäviin.

Ennen parhaan siivoustuloksen takasivat useat puhdistusaineet, joita onkin moneen eri käyttötarkoitukseen. Tänä päivänä, modernit ja tehokkaasti puhdistavat mikrokuituiset siivousvälineet tekevät monista puhdistusaineista tarpeettomia.

Vileda lanseeraa nyt uuden mikrokuituliinavalikoiman, johon kuuluu seitsemän eri käyttöalueen liinaa. Käyttöalueet ovat: keittiö, kylpyhuone, ikkunat ja muut lasipinnat, lattia ja näytöt, sekä kaksi yleissiivousliinaa. Vileda® siivousliinojen laadukas mikrokuitu irrottaa likaa ja rasvaa sitoen ne erittäin tehokkaasti liinan mikroskooppisen pieniin kuituväleihin. Mikrokuitu puhdistaa niin tehokkaasti, ettei voimakkaita puhdistusaineita tarvita lainkaan. Vileda® liinoilla on lisäksi erinomainen imukyky, joten ne sopivat myös kuivaamiseen. Tehokkaasti puhdistava mikrokuitu on armoton lialle, mutta hellä kaikille pinnoille!

• Vileda® UNIVERSAL siivousliina on huippuluokan yleisliina kodin eri siivoustehtäviin. Liina on laadukkainta 100 % Vileda® mikrokuitua. Liina on hygieeninen hopeaionisoinnin ansiosta: Oikein käytettynä ja huollettuna liina pysyy raikkaampana pidempään kuin perinteiset liinat.
  • Samaa 100 % Vileda® mikrokuitua on myös WINDOW ikkunaliina, joka poistaa lian ja sormenjäljet ikkunoista, peileistä, kaiteista ja muilta lasipinnoilta jopa yhdellä pyyhkäisyllä raitoja jättämättä ja nukkaamatta.
  • Vileda® PAD näytönpuhdistusliina on erittäin pehmeää mikrokuitua, ja se poistaa kaikki sormenjäljet ja muut tahrat hellävaraisesti kosketusnäytöiltä, näyttöruuduilta ja TV:stä. Korvaa täysin erikoispuhdistusaineet ja kostutetut puhdistuspyyhkeet.
  • Vileda® FLOOR lattialiina 2in1 on kahden toiminnon mikrokuituliina: liinan pehmeä mikrokuitu poistaa rasvatahrat ja hienojakoisen lian lattialta. Tehokkaasti likaa poistava PowerZone-hankauspuoli irrottaa ja kerää pinttyneenkin lian – naarmuttamatta. Sopii kaikille lattiamateriaaleille.
  • Vileda® KITCHEN keittiöliina 2in1 on kahden toiminnon mikrokuituliina: Liinan pehmeä mikrokuitu kuivaa ja kiillottaa keittiön kaikki pinnat poistaen rasvaisenkin lian. Tehokkaasti likaa poistava PowerZone-hankauspuoli irrottaa ja kerää pinttyneenkin lian – naarmuttamatta. Sopii keittiön kaikille pinnoille.
  • Vileda® BATH kylpyhuoneen sieniliina on kahden toiminnon mikrokuituliina: 1) pese nukkapuolella, 2) kuivaa ja kiillota kiiltävällä puolella. Sopii mm. kaakeleille, hanoille ja pesualtaalle.
  • Vileda® MULTI siivousliina on perinteisempi, kudottu mikrokuituliina kodin yleissiivoukseen.

Mikrokuituliinoja voidaan käyttää sekä kuivana, nihkeänä että kosteana, ja ne voidaan pestä lukuisia kertoja koneessa (60°C, ei huuhteluainetta). Uudet Vileda® mikrokuituliinat ovat saatavilla hyvin varustetuissa myymälöissä ja niiden suositusvähittäishinnat ovat 2,90 – 6,49 €.

Lisätietoja ja lehdistön tuotenäytteet:

Sanna Hiedanpää

Freudenberg Household Products Oy

sanna.hiedanpaa@fhp-ww.com

Vileda.fi

facebook.com/Viledasuomi

Freudenberg Group on kansainvälinen monialakonserni, joka on perustettu vuonna 1849 ja liikevaihto on yli 5 mrd. euroa. Freudenberg Group toimii 59 maassa ja työllistää yli 34 000 henkilöä. Yhtiön kuluttajille ja ammattilaisille siivoustuotteita valmistava divisioona, Freudenberg Household Products, on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin sekä vaatehuoltoon. Vileda panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa.