Etusivu » Tiedotteet » Perhe » TIIMARI AVAA UUDEN KONSEPTIN MUKAISEN MYYMÄLÄNSÄ PORVOOSEEN

Tiimari Retail Oy

TIIMARI AVAA UUDEN KONSEPTIN MUKAISEN MYYMÄLÄNSÄ PORVOOSEEN

Julkaistu: 15.02.2013 klo 14:57
Julkaisija: Tiimari Retail Oy

Suomen johtava askarteluun, lastenjuhlaan ja kodin somistamiseen erikoistunut vähittäiskauppaketju, Tiimari, avaa 16.2.2013 kahdennentoista uuden konseptin mukaisen myymälänsä Porvooseen Piispankadulle.

Aikaisemmat vastaavat täysin uudistetut myymälät on avattu Vantaalle Jumbon kauppakeskukseen, Raision Myllyyn, Hyvinkään Willan kauppakeskukseen, Helsingissä Ruoholahden ja Kampin kauppakeskuksiin, Espooseen Sellon kauppakeskukseen, Kouvolan Veturiin, Porin Bepopiin, Matkus Shopping Center Ikanoon, Kaivopihalle Helsinkiin ja Myyrmanniin Vantaalle. Tiimarin uusi myymäläkonsepti liittyy yhtiön liiketoimintastrategiaan, jonka tavoitteena on vahvistaa yhtiön kilpailukykyä erikoistavarakaupan markkinoilla.

Uutta myymäläkonseptia pilotoitiin kevään 2012 aikana kolmessa eri kauppakeskuksessa Suomessa. Pilotoinnin positiivisten asiakaspalautteiden ja tulosten perusteella yhtiössä tehtiin päätös myymäläkonseptin levittämisestä vuosien 2012-2014 aikana Tiimarin kauppakeskusmyymälöihin.

Uusi myymäläkonsepti on suunniteltu erityisesti kauppakeskuksissa sijaitseviin myymälöihin. Konseptin tavoitteena on luoda trendikäs, värikylläinen ja moderni myymälä, jossa on kodinomainen ja lämmin tunnelma. Myymäläratkaisuissa on kiinnitetty erityistä huomioita asioinnin helppouteen.

Lisätietoja antavat:

Tiimari Retail Oy:n kaupallinen johtaja Veijo Heinonen, p. 040 5037554