Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Tämä vai tuo? -lastenkirjasarjan toisessa osassa podetaan matkakuumetta

Bazar Kustannus Oy

Tämä vai tuo? -lastenkirjasarjan toisessa osassa podetaan matkakuumetta

Julkaistu: 19.01.2016 klo 08:00
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Fiinun ja äidin oma loma alkaa ihan kohta, mutta he eivät ole vielä päättäneet minne oikein lähtisivät. ”Kotimaa vai ulkomaa?” Äiti pyörittää maapalloa ja kysyy: ”Tämä vai tuo?” Lomalle lähtö on ihanaa, ja kaikissa paikoissa on jotakin jännittävää ja kiehtovaa. Minne Fiinu ja äiti lopulta matkaavat? Yhdessä on hauska matkustaa.

Matkakuumetta jatkaa kirjailija Eppu Nuotion ja kuvittaja Aino Louhen yhteistä, Fiinu-tytöstä kertovaa Tämä vai tuo? -kuvakirjasarjaa, jonka ensimmäinen osa Viljan syntymäpäivät ilmestyi tammikuussa 2015.

Eppu Nuotio (s. 1962) on Berliinissä asuva palkittu kirjailija, jonka laajaan tuotantoon kuuluu yli kuusikymmentä kirjaa, lukuisia tv-sarjoja, näytelmiä, kuunnelmia ja musikaaleja. Hän on toiminut Unicefin Hyvän tahdon lähettiläänä vuodesta 2002.

Aino Louhi (s. 1981) on tamperelainen kuvataiteilija, kuvittaja ja sarjakuvantekijä. Hän on viimeisen kymmenen vuoden aikana julkaissut useita omakustannesarjakuvia, pitänyt yksityisnäyttelyitä sekä ottanut osaa yhteisnäyttelyihin niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Eppu Nuotio ja Aino Louhi
Tämä vai tuo? Matkakuumetta
Sidottu, 35 sivua
ISBN 978-952-279-213-6
Kirjastoluokka L 85.12
Ilmestymispäivä 19.1.2016

Linkki kirjan kansikuvaan

Arvostelukappaleet, haastattelu- ja kuvapyynnöt:

tiedottaja Minttu Nikkilä, Bazar Kustannus Oy

tiedotus@bazarkustannus.fi, 0400 298 193

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää.
www.bazarkustannus.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon