Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Taloustutkimus Oy:n mukaan PowerPark on Suomen paras vapaa-ajankeskus

PowerPark

Taloustutkimus Oy:n mukaan PowerPark on Suomen paras vapaa-ajankeskus

Julkaistu: 12.12.2013 klo 12:24
Julkaisija: PowerPark

Julkaisuvapaa heti

Taloustutkimus Oy:n mukaan

PowerPark on Suomen paras vapaa-ajankeskus

Kauhavan Alahärmässä sijaitseva elämyspuisto PowerPark on arvioitu koko Suomen parhaaksi vapaa-ajankeskukseksi vuonna 2013. PowerParkin johtaja Mikko Kiviluoma uskoo ykkössijan vain vahvistuvan tulevina vuosina.

Suomen parhaan vapaa-ajankeskuksen titteli on nyt PowerParkilla toistamiseen – ensimmäisen kerran suomalaiset kuluttajat valitsivat PowerParkin maamme parhaaksi vuonna 2010. PowerPark kipusi ykköseksi Taloustutkimus Oy:n Suomi Tänään -monitilaajatutkimuksessa, jonka osana selvitettiin vapaa-ajankeskusten yrityskuvat. Taakse jäivät muun muassa Särkänniemi, Korkeasaari, Linnanmäki ja Heureka.

– Voitimme suurten kaupunkien vapaa-ajankeskukset, vaikka olemme tunnettuudessa altavastaaja, vasta 14. tunnetuin. Mitä enemmän teemme itseämme tunnetuksi ja saamme uusia kävijöitä, sitä tukevamman ykkössijan otamme tutkimuksissa myös tulevina vuosina, PowerParkin johtaja Mikko Kiviluoma lupaa.

Nuoret menestyksen avain

PowerPark sai tutkituista vapaa-ajankeskuksista parhaat arviot kohteen ja laitteiden kunnosta ja uudistuksista kohteessa sekä sijoittui kolmen parhaan joukkoon monipuolisuudessa, siisteydessä ja kahvila- ja ravintolapalveluissa.

Kiviluoman mukaan voitto on hieno osoitus tehdystä hyvästä työstä.

– Työllistämme paljon alueen nuoria, jotka ovat avainasemassa menestymisessämme ja palvelumme laadun varmistamisessa, joten voitto merkitsee paljon myös heille. Olemme ylpeitä osaamisestamme, henkilökunnastamme ja siitä, että olemme suomalaisten mielestä maan parhaita, sanoo Kiviluoma.

– Asiakkaamme ovat tyytyväisiä, mutta me emme vielä ole. Voimme olla vieläkin parempia monilla osa-alueilla. Ensi vuonna aiomme hioa muun muassa asiakaspalveluamme huippuiskuun.

PowerPark rakentaa tulevaisuutta

Keväällä 2014 PowerParkiin avataan uusi ostoskeskus, joka tarjoaa elämyksiä sekä visuaalisuudellaan että palveluillaan. Alueelle rakennetaan myös uusi campingalue, jonka ensimmäinen vaihe on valmis keväällä. Lisäksi kesällä 2015 avattavan ainutlaatuisen uutuuslaitteen perustukset valetaan ensi vuonna.

– Sitä kannattaa odottaa, sillä se tarjoaa kyytiä, jollaista näillä leveysasteilla ei ole ennen koettu. Ja muutakin on luvassa, vihjaa Kiviluoma.

Jorma Lillbackan luoma PowerPark on kehittynyt reilun kymmenen vuoden aikana yli 130 hehtaarin kokoiseksi elämyspuistoksi. Alueelta löytyy muun muassa tasokas hotelli, huvipuisto Rölli-kylineen, leirintäalue, mökkikylä, huoneistohotelli, ratsastustalli, Mika Salo Circuit -ulkokartingrata, Euroopan suurin sisäkartinghalli sekä 5D-elokuvateatteri. PowerPark tunnetaan myös suurten tapahtumien ja konserttien paikkana.

Lisätiedot ja haastattelut:

Mikko Kiviluoma, johtaja, PowerPark

puh. 050 383 66 51, mikko.kiviluoma@powerpark.fi

www.powerpark.fi

PowerPark -elämysmatkailukohde on yksi maaseutumatkailun erikoisimmista menestystarinoista.