Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Suomalainen kodin spa -brändi LuinSpa suuntaa kansainvälisille markkinoille

LuinSpa

Suomalainen kodin spa -brändi LuinSpa suuntaa kansainvälisille markkinoille

Julkaistu: 15.01.2016 klo 11:00
Julkaisija: LuinSpa

Uusi suomalainen kodin spa -brändi LuinSpa lähtee rohkeasti valloittamaan uusia markkinoita heti toisena toimintavuotenaan. Kansainvälistä tunnettuutta ja yhteistyökumppaneita lähdetään hakemaan ensi viikolla Formex-messuilta, jotka ovat Pohjoismaiden suurimmat sisustusmessut ammattilaisille. Helmikuun alussa LuinSpan matka jatkuu Spring Fair -messuille, jotka ovat Iso-Britannian suurimmat lahja- ja kodintuoteiden ammattilaismessut.

LuinSpa on tähdännyt kansainvälistymiseen alusta asti

Toukokuussa 2015 verkkokauppana aloittaneelle LuinSpalle oli heti alussa selvää, että LuinSpasta lähdetään rakentamaan kansainvälistä brändiä. LuinSpan tuotteet ovat olleet alusta lähtien saatavilla verkkokaupasta viiteentoista maahan, joihin kuuluvat mm. Ruotsi, Saksa ja Iso-Britannia. Seuraavaksi tavoitteena on kehittää jakeluverkostoa paikallisten yhteistyökumppaneiden kanssa.

LuinSpa on kartoittanut markkinatilannetta, kuunnellut asiakkaitaan ja uskoo vahvasti, että brändille on kysyntää Euroopassa ja Euroopan ulkopuolella. ”Tulimme juuri Saksan jättimäisiltä Heimtextil-messuilta, ja onneksemme saimme jälleen todeta, ettei vastaavanlaista kodin spa -brändiä ole. LuinSpa erottuu selkeästi uusilla ja innovatiivisilla tuotteillaan sekä harmonisella ilmeellään”, kertoo Noora Mustajärvi LuinSpan perustajakaksikosta.

LuinSpan missiona on tuoda hemmottelevia spa-hetkiä jokaiseen kotiin laadukkailla ja innovatiivisilla pyyhetuotteilla. Jokainen brändin tuote, kuten hiuspyyhe ja spamekko, on suunniteltu käyttäjänsä hemmottelua varten. "Uudistamme täysin ajatusta siitä, että pyyhe on vain pyyhe. Se kun voi olla niin paljon enemmänkin!" kertoo Mustajärvi.

Noora Mustajärvi
noora.mustajarvi@luin.fi
www.luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon