Etusivu » Tiedotteet » Perhe » SOS-Lapsikylä / kehittämiskysely

Julkaistu: 05.12.2014 klo 09:31
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Hyvä lahjoittaja,

olemme uudistamassa viestintäämme lahjoittajillemme ja kummeillemme. Olisimme kovin kiitollisia, jos ehtisit osallistua lyhyeen kyselyyn Kuulumisia-lehteen liittyen.

Vastausten avulla voimme kehittää viestintäämme vastaamaan paremmin odotuksianne ja käytämme tuloksia myös lehtemme uudistamisen tukena. Kyselyyn vastaaminen vie aikaa noin 10 minuuttia. Voit osallistua kyselyyn tämän linkin kautta:

Kyselyn toteuttaa OS/G Viestintä.

Kiitos vaivannäöstäsi!

Ystävällisin terveisin,

SOS-Lapsikylä & OS/G Viestintä

Vuonna 1962 perustettu SOS-Lapsikylä ry on maailmanlaajuisen SOS Children’s Villages -lastensuojelujärjestön jäsen. Yhdistyksen tehtävänä on auttaa lasta ja nuorta kasvamaan perheessä. SOS-Lapsikylä tuottaa lastensuojelun avo- ja sijaishuollon palveluita lapsikylissä ja nuorisokodissa. Yhdistyksessä työskentelee noin 200 ammattilaista. Lapsikylätoimintaa on 134 maassa. Suomen toimintaan voi tutustua osoitteessa www.sos-lapsikyla.fi ja kansainvälisen SOS-lapsikyläjärjestön työhön osoitteessa www.sos-childrensvillages.org.