Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Sokerimyrskyn nostanut Ann Fernholm tavattavissa lehdistötilaisuudessa 3.11.

Minerva Kustannus Oy

Sokerimyrskyn nostanut Ann Fernholm tavattavissa lehdistötilaisuudessa 3.11.

Julkaistu: 26.10.2015 klo 13:34
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Ruotsalainen biokemian tohtori ja tiedetoimittaja Ann Fernholm on sitä mieltä, että olemme sokeroimassa itsemme - ja lapsemme - sairaiksi.

Ann Fernholm saapuu Suomeen luennoimaan aiheesta ja on tavattavissa
tiistaina 3.11.2015 klo 13.00 järjestettävässä lehdistötilaisuudessa Arbiksen kirjastossa, Dagmarinkatu 3, Helsinki

Ilmoittautumiset:  merja.varon@minervakustannus.fi

Ann Fernholmin yleisöluento aiheesta samana iltana Arbiksen juhlasalissa klo 18.00-19.30

Kirjassaan SOKERIMYRKYTYS  Ann Fernholm kertoo mitä historiallisen suuri sokerin ja valkoisen jauhon kulutus tekee lasten elimistöile.  Hän osoittaa miten kaikkialla maailmassa lasten keskuudessa yleistyvät sairaudet kuten astma, allergiat, gluteeni-intoleranssi, tyypin 1 diabetes, depressio, lihavuus, autismi, ADHD, akne ja ennenaikainen murrosikä liittyvät makeaan roskaruokaan ja liikkumattomaan elämäntapaan.

Kirjassaan TOTUUS HIILIHYDRAATEISTA Fernholm on kaivautunut suorastaan salapoliisin ottein virallisten ravintosuositusten alkulähteille. Tuloksena on ravisuttava teos ruokailutottumustemme terveysvaikutuksista. Fernholm osoittaa vääriksi jo pitkään voimassa olleet ruokasuositukset, jotka ovat saaneet meidät syömään vähemmän rasvaa, mutta epäterveen suuria määriä hiilihydraatteja. Sen seurauksena olemme yhä lihavampia ja sairaampia.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi